Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، الهه کولایی در حساب توییتری خود نوشت: جناب سردار  نقدی زنانی که روسریشان را برمی دارند "روسپی" نیستند. در انتخاب واژه ها دقت کنید. هم بار عرفی و قانونی دارند و هم شرعی. در حیرتم که چرا مدعی العموم سکوت کرده است!

 

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استاد دانشگاه حجاب حقوق زنان جماران رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض

سرمربی تیم فوتبال رم بابت گلزنی مهاجم ایرانی تیمش از او تمجید و آرزو کرد روند خوب سردار آزمون ادامه دار باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌ فوتبال رم شب گذشته در هفته سی و سوم سری آ رو در روی بولونیا قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم که از دقیقه ۵۲ وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۶ توانست تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

دانیله دروسی سرمربی رم در خصوص عملکرد آزمون در این بازی اظهار داشت: سردار به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و لزومی نداشت که از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. از گلزنی او خوشحال هستم و عملکرد خوب او برای ما مهم است. امیدوارم روند خوب آزمون ادامه دار باشد، همانطور که تامی آبراهام یک بازیکن مهم برای رم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که رم با این شکست ۵۵ امتیازی و در رده پنجم جدول سری آ باقی ماند. گرگ‌ها بعداز حذف میلان، در نیمه‌نهایی لیگ اروپا هستند و به فتح این جام اروپایی دل بسته‌اند.

دیگر خبرها

  • واکنش جمیله علم الهدی به اخبار مربوط به برخورد بد با زنان در ایران
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • ببینید | واکنش سردار جعفری به تذکر رهبر انقلاب درباره حجاب
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض