Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رادمهر فرماندار جاسک  پیش ازظهر دوشنبه در مراسم تکریم ومعارفه رئیس دادگستری این شهرستان که با حضور مدیر دادگستری کل استان هرمزگان در سالن ولایت این شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد تقی (علیه السلام ) گفت: از زمان حضور حجت الاسلام اکبری در اداره کل دادگستری هرمزگان تحول بزرگی در مجموعه قضایی استان در حوزه سخت افزاری ونرم افزاری وتوجه ویژه به برقرای عدالت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نارضایتی هایی که در شهرستان جاسک در این مدت مشاهده شده به موضوع صید آبزیان توسط کشتی های صیادی مرسوم به چینی ها است که مجوز دارند یا ندارند که انتظار می رود دستگاه قضا ودادستان شهرستان و استان به این موضوع با جدیت ورود کند و نحوه صید و فعالیت آنها برای مردم وساحل نشینان شفاف شود.

رادمهر گفت: موضوع صیادی کشتی های غول پیکر چینی در آبهای خلیج فارس ومحدوده شهرستان جاسک از طریق دستگاه قضایی استان وشهرستان باید خاتمه پیداکند چراکه این موضوع تمام مردم وصیادان جاسکی را نگران کرده ومعیشت و زندگی این قشر را در شهرستان با خطر مواجه ساخته است.

رادمهر با اشاره به اینکه رعایت حقوق شهروندی حق مردم این شهرستان است بیان داشت: نارضایتی مردم بیشتر از کارهایی است که مفسدان فی العرض یا مفسدان اقتصادی در سطح کلان کشور انجام می‌دهند و این موضوع سبب نگرانی مردم بویژه دهک های پایین جامعه می‌شود.

فرماندار جاسک با بیان اینکه بخشی ازاین نارضایتی ها از سوی مسئولان نا کارآمد به وجود آمده ، بیان داشت: بایدهمه ما هم دل وپیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در شهرستان گام برداریم ، وفرماندار به عنوان نماینده عالی دولت ، رئیس دادگستری به عنوان نماینده دستگاه قضایی ونماینده مجلس به عنوان قانون گذار یک دل برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده و هیچ دستگاهی حق ندارد جزیره ایی عمل کند.

رادمهر عنوان کرد: مقام معظم رهبری در جواب نامه رئیس قوه قضایی دستور صریح به این موضوع داده‌اند که در هر جا فساد هست باید برخورد صورت گیرد و ما نیز انتظار داریم در استان وحتی در شهرستان اگر در این خصوص افرادی هستند ،با جدیت وبر اساس آنچه که قانون در مورد انها حکم می کند برخورد شود.

وی تاکید کرد: موضوع دیگری که مردم شهرستان نگران آن هستندو دادستان به عنوان مدعی العموم به آن ورد پیدا کند بحث شترهای سرگردان در جاده های این منطقه است که پیش از این هم سبب حادثه دلخراش برای دادستان سابق این شهرستان شد ودر این حادثه جان خود را از دست داد.

رادمهر گفت: رسیدگی به بحث زمین خواری وحتی دریا خواری در جاسک یکی از موضوعاتی است که باید پایان یابد و درکنار آن ایست و بازرسی های غیر مصوب باید جمع آوری شود تامرد از حقوق شهروندی وآزادی که قانون برای آنها تدوین کرده است برخوردار باشند.

انتهای پیام/ب

توضیحات فرماندار جاسک درباره صید کشتی های چینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بنادر بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در منطقه جگین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور، با هماهنگی قضائی و طی بازرسی از محل، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری جهت دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093219

دیگر خبرها

  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود