Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@20:51:42 GMT

چرا لواندوفسکی از کوره در رفت؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۴

چرا لواندوفسکی از کوره در رفت؟

به گزارش ورزش سه، لواندوفسکی گل اول خود را روی سانتر زیبای جاشوا کیمیچ به ثمر رساند. در این دقایق لواندوفسکی آرام بود و بازی با ضرباهنگی آرام ادامه داشت. اما گل دوم لواندوفسکی لحظاتی بعد از آن به ثمر رسید که او با کاپیتان آینتراخت، داوید آبراهام و بازیکن دیگر این تیم ماکوتو هاسبه درگیر شد. 


گل سوم هم یک دقیقه بعد از آن به ثمر رسید که آبراهام در جایی که توپی در کار نبود، بدون اینکه لازم باشد به لواندوفسکی تنه زد تا بار دیگر او را عصبانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی به زمین افتاد ولی نه داور و نه کمک‌داورها بازی را متوقف نکردند. اما لواندوفسکی می‌دانست چکار باید بکند. او یک دقیقه بعد با هت‌تریک خود بازی را متوقف کرد. توماس مولر با یک پاس عرضی زیبا، روی زمین، لواندوفسکی را صاحب توپ کرد. آبراهام بار دیگر به جای حمله به سمت توپ، خود را محکم به بدن لواندفوسکی کوبید ولی مهاجم لهستانی بایرن، این بار در مقابل ضربه مقاومت کرده و به زمین نیفتاد. او سپس خود را با دروازه‌بان آینتراخت تک به تک دید و به راحتی گل سوم را به ثمر رساند. 

 

 

ولی به نظر می‌رسید آبراهام اصرار دارد تنش را بیشتر کند. در دقیقه‌ی 70 درحالیکه آبراهام و لواندوفسکی با هم به هوا بلند شده بودند، مدافع فرانکفورت با آرنج به فک لواندوفسکی کوبید. لواندوفسکی دیگر طاقت از دست داد و با آبراهام درگیر شد. فرانک ریبری هم برای حمایت از هم‌تیمی‌اش دست به کار شد و داور به سختی و با دادن کارت زرد با آبراهام توانست جو را آرام کند. 


اما این پایان کار نبود. بعد از پیش افتادن بایرن با نتیجه‌ی 4-0، کوواچ با تصمیمی هوشمندانه لواندوفسکی را از زمین بیرون کشید و ساندرو واگنر را جانشین او کرد. اما این پایان درگیری نبود. بلافاصله بعد از سوت پایان بازی لواندوفسکی درحالیکه فک راستش به خاطر ضربه‌ی آبراهام باد کرده بود در زمین به دنبال آبراهام رفت. درگیری لفظی شدیدی بین دو بازیکن بوجود آمد و چندین نفر از فوتبالیست‌های دو تیم برای جدا کردن آنها از یکدیگر مداخله کردند. به خصوص توماس مولر در این میان نقش مهمی داشت و هم‌تیمی‌اش را با خود به کنار میدان برد. لونداوفسکی در این دقایق با فک باد کرده‌اش چهره‌ای شبیه مارلون براندو در فیلم پدرخوانده پیدا کرده بود. اما این باعث نشد در جشن شادی بایرنی‌ها برای پیروزی 5-0 خود و بدست آوردن اولین جام سال جدید شرکت نکند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی فصل گذشته ستاره بی چون و چرای تیمش بود و نقش مهمی را در قهرمانی بارسلونا در رقابت‌های لالیگا ایفا کرد اما در ابتدای این فصل تحت تاثیر افت جمعی این تیم قرار گرفت و نتوانست درخشش فصل گذشته را تکرار کند.

اما بهبود شرایط و عملکرد تیمی بارسا در چند هفته اخیر باعث شد که عملکرد او هم به شکل قابل توجهی بهتر شود و بار دیگر روند گلزنی‌هایش با پیراهن این تیم را از سر بگیرد و در چند هفته  اخیر نقش ناجی بارسا در بسیاری از دیدارها را ایفا کرد.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که این احتمال وجود دارد که این ستاره لهستانی  در پایان این فصل بارسا را ترک کند و علاقه باشگاه‌های عربستانی به او شاید باعث شود که مدیران این باشگاه هم با فروش او موافق باشند.

اما کادناسر خبر داده است که هم لواندوفسکی و هم مدیران بارسا و ژاوی از همکاری با یکدیگر راضی هستند و قصد دارند به این همکاری ادامه دهند و هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد که او فصل آینده هم به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!