Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; حجت‌الاسلام علی چراغی پور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان عنوان کرد: کانون فرهنگی و هنری یاوران مهدی (عج) روستای لرینی و کانون معرفت محله رنگینی شهر لومار شهرستان سیروان مسجد صاحب الزمان (عج) مجری این اردوی یک‌روزه بوده‌اند.

وی اظهار کرد: بازدید از قلعه والی شهر ایلام، حضور در پارک فرهنگی و تفریحی کوثر شهر ایلام، برپایی نماز جماعت، حضور در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام و اکران فیلم سینمایی و حضور و بازدید از غار زینگان از برنامه‌های این اردوی یک‌روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ادامه داد: ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، اجرای برنامه‌های فرهنگی و توسعه و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در بین نسل جوان از اهداف برگزاری این اردوی یک‌روزه بوده است.

حجت‌الاسلام چراغی پور، با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد از ابتدای تیرماه تا 19 مهر سال جاری ادامه دارد، افزود: این طرح با عنوان بچه‌های مسجد در سطح 295 کانون فرهنگی و هنری استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ د

برگزاری اردوی یک روزه  سیروان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی