Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی القحوم جنایت پنجشنبه گذشته ائتلاف سعودی علیه دانش آموزان در منطقه «ضحیان» را در ادامه سلسله جنایت‌های آن علیه مردم یمن ارزیابی و تأکید کرد که سازمان‌های بین‌المللی در قبال این جنایت‌ها منافقانه عمل می‌کنند.

«علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین‌الملل قدس‌آنلاین، جنایت اخیر ائتلاف متجاوز سعودی را منجر به شهادت و جراحت بیش از 100 دانش آموز شد، محکوم کرد و افزود: این جنایت در ادامه سلسله جنایت‌های ائتلاف سعودی علیه مردم یمن صورت گرفته و این ائتلاف به طور مستمر در تمام استان‌های یمن، مرتکب چنین جنایاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: به آمریکا و دست‌نشاندگان متوحش سعودی و اماراتی آن می‌گوییمکه خون مردم یمن بیارزش نیست و این جنایت و جنایتهای گذشته، نادیده گرفته نخواهد شد و مقابل آن دست بسته نخواهیم ماند، بلکه در دفاع از کرامت، عزت و آبروی خود، هر قدر هم که نیاز به فداکاری باشد، تلاش خواهیم کرد و تسلیم اشغالگران و جنایتکاران سعودی، اماراتی و آمریکایی نخواهیم شد.

علی القحوم با اشاره به موضع منفعلانه جامعه بینالملل در قبال جنایتهای سعودی گفت: ائتلاف متجاوز سعودی در سکوت و همدستی ننگین جامعه بینالملل و سازمانهای مدعی حقوق بشر و حقوق کودکان به جنایتهای خود ادامه میدهد. این سازمانها کجایند؟ چرا سازمان ملل موضعی را در قبال این جنایت اتخاذ نمیکند؟!

وی ادامه داد: جامعه بینالملل چشم خود را بر جنایتهای آمریکایی، سعودی و اماراتی طی چهار سال گذشته در یمن بسته و در قبال ظلمی که علیه مردم بی دفاع یمن روا داشته میشود، منافقانه عمل میکند؛ به ویژه آنکه آمریکا در رأس این جنایتها قرار دارد و از نفوذ خود برای سرپوش گذاشتن بر این جنایتها سوءاستفاده میکند. از این رو، مردم یمن نمی توانند به کمکی از جانب آنها که انسانیت را فراموش کرده و تنها به منافع سیاسی و اقتصادی میاندیشند، امید داشته باشند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله تأکید کرد: نه شورای امنیت، نه اتحادیه عرب و نه دیگر سازمانهای بینالمللی حتی اگر تمام مردم یمن هم کشته شوند، اقدامی را انجام نخواهند داد. اگر آنها برای انسان و انسانیت ارزش قائل بودند، قطعاً تا بهحال اقدام کرده و با اعمال فشار بر جنایتکاران و محاصرهکنندگان مردم یمن، این جنایتها را متوقف کرده بودند.

علی القحوم در ادامه گفت: عربستان سعودی با دلارهای نفتی خود وجدان مسؤولان سازمانهای بینالمللی و مدعی حقوق بشر را خریده و براین اساس نمیتوان به این سازمانها که براساس معیارهای سیاسی و منافع خود عمل میکنند دل بست، بلکه تکیه و امید مردم یمن تنها به بازوان توانمند مردان شجاع خود است تا در نهایت دشمن متجاوز را به عقب نشینی از جنایتهای خود مجبور سازند.

وی در پایان و در رابطه با موضع حمایتگرانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در قبال جنایت ائتلاف سعودی علیه دانش آموزان یمنی گفت: تمام مواضع وزارت حارجه آمریکا همسو با همان رویکرد جنایتکارانه در سیاست این کشور است که چراغ سبز برای آغاز این تجاوز را داد و اداره اتاق عملیات آن را برعهده دارد. از این رو ما تأکید میکنیم که جنگ علیه یمن یک تجاوز آمریکایی است و عربستان و امارات تنها عروسک خیمه شب بازی آمریکا هستند که به هر طرف که او بخواهد حرکت میکنند. این آمریکاست که مردم یمن را به قتل میرساند و تصمیم توقف و یا ادامه جنگ به دست آنهاست.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا ائتلاف سعودی عربستان سعودی قدس آنلاین یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه

نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه عصر شنبه در ریاض برگزار و مقامات شرکت کننده در این نشست خواستار توقف فوری جنگ در این باریکه شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، وزیران خارجه عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردن و دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی نشست مشورتی درباره تحولات غزه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست وزیران گروه عربی بر ضرورت پایان دادن به جنگ در غزه تاکید شده است.

در این نشست، وزرای کشورهای عربی مذکور همچنین بر لزوم رفع تمامی محدودیت‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کردند و درباره عواقب اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار دادند.

 پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند