Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:12:22 GMT

کهگیلویه و بویراحمد آخرین استان در نزاع دسته جمعی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۳۸۶۴

کهگیلویه و بویراحمد آخرین استان در نزاع دسته جمعی

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص نزاع دسته جمعی با کاهش 33 درصدی، آخرین استان در کشور هستیم.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی انصاری دوشنبه، ۲۲ مرداد ماه در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار افزود: در خصوص قتل شنبه شب شهرک جهاد یاسوج با بیان اینکه قاتل دستگیر شده است، افزود: پدری در یک منازعه خانوادگی پسر خود را با اسلحه کلت کمری جواز دار به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این پسر به عنوان میانجیگر مورد اصابت گلوله قرار گرفت که سلاح وسیله قتل کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عمدی یا سهوی بودن این قتل هنوز مشخص نیست و از طریق دستگاه قضایی مشخص خواهد شد.

کشف بیش از 2060 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

انصاری تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون در سطح استان و راههای مواصلاتی با انجام ۵۳ عملیات مقتدرانه ۶۸۳ نفر قاچاقچی، تهیه کننده، حمل کننده و فروشنده دستگیر شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۲ تن و ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است که این میزان مواد مخدر کشف شده نسبت به مدت مشابه ۲۷ درصد افزایش نشان می دهد.

اخذ مجوز 3 ایستگاه ایست و بازرسی در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز سه ایستگاه ایست و بازرسی در سطح استان اخذ شده که یک ایستگاه ثابت، یک ایستگاه موقت و یک ایستگاه سیار است.

انصاری با اشاره به تقارن هفته نیروی انتظامی  با ماه محرم تاکید کرد: آیین ها و برنامه های این هفته با حفظ حرمت ماه محرم برگزار می شوند. رسانه ها در این هفته خدمات و تلاشهای پلیس را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی بیان کرد: هر دوهفته یکبار جهت بررسی مسایل و مشکلات مردم در دفتر پاسخگویی به شکایات و خواسته های مردم با مردم دیدار و ملاقات داریم.

دنبال ارتقاء نیروی انسانی و تجهیزات پلیس هستیم

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی استان گفت: بیشترین نیاز را به مرکز کشور اعلام کرده‌ایم و دنبال ارتقاء نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات پلیس استان هستیم و تاکنون با پیگیری های صورت گرفته ساختمان راهور دنا و کلانتری سوق در حال ساخت است.

انصاری با اشاره به برخورد شدید پلیس با خودرو هایی که اقدام به "دور دور" در سطح معابر استان می کنند، تصریح کرد: در برخی کلانشهرهای فضایی به پیست اتومبیلرانی اختصاص دادند اما در این استان بستر را نداریم. پلیس طبق برنامه ای که دارد افرادی را که اقدام به دور دور کردن و مزاحمت برای مردم می کنند را شناسایی و دستگیر و به مردم اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی در خصوص سیستم پایش تصویری در سطح شهر یاسوج، مرکز استان اظهار کرد: خرید و بکارگیری این سیستم در حوزه نیروی انتظامی نیست  اما با داشتن پایش تصویری در راههای مواصلاتی و درون شهرهای استان نیروی انتظامی هزینه کمتری می دهد و به اهداف مورد نظر خود می رسد.

کهگیلویه و بویراحمد آخرین استان در نزاع دسته جمعی

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه پیشگیری از وقوع سرقت در سطح کشور رتبه سوم را داریم و در خصوص نزاع دسته جمعی با کاهش 33 درصدی، آخرین استان در کشور هستیم.

انصاری تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل در زمینه تصادفات فوتی درون شهر 31 درصد کاهش و تصادفات فوتی برون شهری 17 درصد افزایش داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار سبب توسعه اجتماعی و پیشرفت استان می شود، عنوان کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات یار و مددکار پلیس بوده اند که از زحمات این قشر تشکر می کنم و قدردان تلاش این قشر زحمت کش استان هستیم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با رسانه ها تعامل را به عنوان یک رویکرد در دستور کار داریم. اطلاع رسانی هدفمند و به موقع کمک به پلیس و مردم می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام نزاع دسته جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری و زمین‌گیر شدن دو نفر از اراذل و اوباش قمه به دست با تیراندازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آن‌ها شلیک و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 750837

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند