Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:20:13 GMT

دانشگاه پیام نور گیلان بدون آزمون دانشجو جذب می کند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۲۸۷

دانشگاه پیام نور گیلان بدون آزمون دانشجو جذب می کند

سلیمان حجازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آغاز ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور افزود: تمامی علاقمندان شرکت در رشته های بدون کنکور می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته ( پذیرش براساس سوابق تحصیلی ) اقدام کنند.
وی اظهار داشت: علاقمندان برای تحصیل در دانشگاه پیام نور علاوه بر ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org می توانند حضوری به مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه پیام نور استان گیلان مراجعه کنند.
حجازی خاطر نشان کرد: علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا 31 شهریور سال جاری دارای یکی از مدارک دیپلم 4 ساله، پیش دانشگاهی و مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند.
وی بیان داشت: افرادی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است، نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند.
وی با بیان این که علاقمندان به ثبت نام در رشته های بدون آزمون می توانند در یکی از گروه های اصلی ریاضی، تجربی و یا علوم انسانی شرکت کنند، اضافه کرد: آنها می توانند از میان رشته های گروه هنر و گروه زبان خارجه در یک یا هر دو گروه را علاوه بر گروه های اصلی شرکت کنند.
بر اساس آخرین آمار، حدود 17 هزار دانشجو در 19 مرکز و واحد دانشگاهی دانشگاه پیام نور استان گیلان تحصیل می کنند.
7286 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت دانشجو دانشگاه پیام نور سازمان سنجش فنی و حرفه ای کارشناسی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.   هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.   آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.   ۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.   گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.   آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند