Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@07:12:31 GMT

هیجدهین جشن سینمایی «حافظ» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۱۰۶۴

هیجدهین جشن سینمایی «حافظ» آغاز شد

به گزارش فارس، هیجدهین جشن سینمایی و تلویزیونی «حافظ» امشب(دوشنبه ۲۲ مردادماه) با حضور جمع کثیری از هنرمندان و مدیران فرهنگی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آهنگ«ایران» سالار عقیلی به همراه تصاویری از کشور ایران به نمایش درآمد.

سپس ایمان معلم روی صحنه آمد و به دو زبان فارسی و انگلیسی به حضار خوشامد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون بعد از خواندن چند بیت از دیوان حافظ، گفت: این حضور ما در جشن حافظ وام‌دار شخصی است که امروز در بین ما نیست، سینمای ایران همیشه مدیون علی معلم است.

در ادامه این مراسم امید معلم دبیر هجدهمین جشن حافظ روی صحنه آمد و بیان کرد: دلیل اینکه ما هر سال این جشن را برگزار می‌کنیم، شاید این است که یاد علی معلم را زنده نگه داریم. علی معلم جایگزینی ندارد. جشن حافظ یک همدلی میان اهالی سینما و تلویزیون ایجاد می کند. باید خوشحال باشیم که تنها جشن خصوصی سینما و تلویزیون بعد از علی معلم هم زنده است و به حیاط خود ادامه داده است.

سپس رضا یزدانی روی صحنه آمد و چند قطعه از آهنگ‌های خود را به صورت زنده اجرا کرد.

نشان ویژه عباس کیارستمی

در این بخش نورا هاشمی و سیاوش اسدی نشان ویژه عباس کیارستمی را به اصغر یوسفی‌نژاد برای فیلم سینمایی ائو(خانه) تقدیم کردند.

اصغر یوسفی‌نژاد ضمن دریافت جایزه خود گفت: بسیار خرسندم برای دریافت این جایزه. در سینمای ایران ساده‌ زیست‌تر از عباس کیارستمی ندیده‌ام. از همسرم برای این که در ساخت این فیلم بسیار کمکم کرد تشکر می‌کنم.

بهترین مستند

در این بخش علیرضا بیرانوند جایزه بهترین مستند را به سحر مصیبی برای ساخت مستند «صفر تا سکو» اهدا کرد.

سحر مصیبی ضمن دریافت جایزه خود گفت: این اولین جایزه من است. از مهتاب کرامتی که بسیار کمکم کرد تشکر می‌کنم، اگر او نبود من نمی‌توانستم این مستند را کارگردانی کنم.

یک عمر فعالیت نوشتاری

در این بخش همایون ارشادی و اسحاق خان‌زاده جایزه یک عمر فعالیت نوشتاری را به هیوا مسیح تقدیم کردند.

هیوا مسیح ضمن دریافت تندیس خود گفت: من جلوی روی خود هنرمندان را نمی‌بینم، من جلوی رویم تاریخ را می‌بینم. علی معلم همواره علاقه‌مند بود که همه ما با محبت در کنار هم باشیم. بیایید همواره با محبت در کنار هم باشیم و در کنار هم بمانیم. من یکی از کتاب‌های خودم که بسیار به آن علاقه‌مند هستم را به علی معلم تقدیم می‌کنم.

در ادامه این مراسم ویدیویی از مرحوم علی معلم به نمایش درآمد.

جایزه ویژه علی معلم

در این بخش آذر معماریان و گلاب آدینه جایزه ویژه علی معلم را به علی رفیعی تقدیم کردند.

علی رفیعی ضمن دریافت جایزه خود گفت: امشب بسیار خوشحال که در میان شما هستم. همین را بگویم که تعداد کارهای روی صحنه نیامده من بسیار بیشتر از کارهای روی صحنه آمده‌ام است.

بهترین فیلمنامه تلویزیونی

در این بخش نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی جایزه بهترین فیلمنامه تلویونی را به محسن تنابنده برای نگارش فیلمنامه «پایتخت5» اهدا کردند.

بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیون

در این بخش مه‌لقا باقری و علی صادقی جایزه بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیون را به رویا میر علمی تقدیم کردند.

رویا میرعلمی ضمن دریافت جایزه خود گفت: از هیئت داوران تشکر می‌کنم که من را دیدند. این اولین جایزه‌ای است که غیر از تئاتر به خانه می‌برم.

بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون

در این بخش شهرزاد کمال‌زاده، مریم معصومی و مهران غفوریان جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون را به بهرام افشاری تقدم کردند.

بهرام افشاری ضمن دریافت جایزه خود گفت: بسیار تشکر می‌کنم از هیئت داوران. روح آقای معلم شاد. این جایزه را به پدرم تقدیم می‌کنم.

 

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، رضامراد صحرایی وزیر آموزش‌ و پرورش ضمن یادآوری برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) گفت: طی این آزمون حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه‌بندی شوند، افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌ و پرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه متبوعش گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می‌شود.

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

کد خبر 848879 منبع: ایسنا برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش معلمان خبر مهم استخدام

دیگر خبرها

  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • هیچ گونه سرمایه‌گذاری دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند