Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پسردایی غیرتی وقتی فهمید دختر عمه‌اش قربانی جنایت سیاه خواستگارش شده است، با ترفندی پسر جوان را به خانه کشاند و او را شکنجه کرد.

هفته پیش پسر جوانی به دادسرای ویژه سرقت Stealing تهران رفت و گفت: من بنگاه دار هستم. روز گذشته پسر جوانی با من تماس گرفت و از من خواست برای قیمت‌گذاری روی ملک موروثی‌شان در شرق تهران به آنجا بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم بی‌خبر از نقشه‌ای که در سر داشتند به آنجا رفتم. اما به محض ورود پسر جوان در را قفل کرد. داخل خانه به غیر از او یک زن و دختر جوان هم بودند، ناگهان پسر جوان با چاقو به جان من افتاد و تا حد مرگ کتکم زد سپس 10 میلیون تومانی که به همراه داشتم را به سرقت بردند. نیم ساعتی داخل خانه از سوی این پسر شکنجه Torture شدم اما وقتی متوجه شدند که حالم بد شده مرا از خانه بیرون انداختند.
با شکایت حامد - 27 ساله - به دستور بازپرس ایرد موسی تحقیقات از سوی مأموران پلیس Police آگاهی آغاز و پسر جوان بازداشت شد. پیمان پس از دستگیری در تحقیقات گفت: حامد حقیقت را به شما نگفته است، او خواستگار دختر عمه‌ام بود. چند روز قبل سمیرا ـ دختر عمه‌ام ـ با من تماس گرفت. گریه می‌کرد و نمی‌توانست بخوبی حرف بزند. فقط از من خواست خودم را به خانه‌شان برسانم. سمیرا به من گفت که حامد به بهانه صحبت کردن در رابطه با آینده‌شان او را به خانه دوستش برده است. اما در آن خانه حامد و دوستش او را مورد آزار و اذیت قرار دادند. بلافاصله از حامد شکایت کردیم و پرونده‌ای هم در دادگاه کیفری یک استان تهران تشکیل شد. اما در این چند روز دختر عمه‌ام به خاطر اتفاق تلخی که برایش افتاده بود اقدام به خودکشی کرد. هر چند ما خیلی زود متوجه شدیم و او از مرگ نجات یافت. اما حالش خیلی بد است. دیدن وضعیت او باعث شد تا تصمیم به انتقامگیری از حامد بگیرم. به همین خاطر به بهانه‌ای او را به خانه‌ام کشاندم. وقتی پا به خانه‌مان گذاشت با چاقو به او حمله کردم. زمان حادثه Incident سمیرا و عمه‌ام هم در خانه بودند و حامد آنها را دید. او با طرح این موضوع واقعیت را بیان نکرده و قصد منحرف کردن مسیر تحقیقات را دارد.با صحبت‌های پسر جوان، بار دیگر تحقیقات از حامد صورت گرفت و او گفت: من هیچ آزار و اذیتی برای سمیرا نداشته ام. آن روز از سمیرا خواستم تا برای صحبت به خانه یکی از دوستانم برویم. چند دقیقه‌ای گذشته بود که دوستم از من خواست از سوپرمارکت سر خیابان خرید کنم. من هم خانه را ترک کردم و سمیرا را با او تنها گذاشتم. زمانی که برگشتم از سمیرا خبری نبود. سراغ او را که گرفتم دوستم گفت کاری برایش پیش آمده و خانه را ترک کرده است. بعداً متوجه جنایت Crime سیاهی شدم که برای او رخ داده بود.
با اظهارات حامد، به دستور بازپرس ایرد موسی، دو پسر جوان بازداشت شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زندگی زن شوهرداری که مثل فیلم های ترکیه ای کثیف بود ! / او مرد غریبه را برای همخوابی به خانه اش برد

ماجرای عکس‌های بی حجاب دختر یک مسئول ایرانی چیست؟ + عکس

شکارچی وحشی خون و اندام خاص ببر را می خورد!

بازیگر زن فیلم های مستهجن در دادگاه تهران محاکمه شد

همخوابی ساناز با پزشک زیبایی اش دور از چشم شوهرش

ناپدری شیطان صفت سحر را به انباری تاریک برد

درگیری عجیب در جلسه انتخاب شهردار کرمانشاه

2 کودک کار در تهران قربانی زباله ها شدند + عکس

پرونده ناظم دبیرستان معین در دادگاه تجدیدنظر +عکس

رامین در حضور زن صیغه ایش چشم مرا کور کرد / آن دو در خانه مجردی تنها بودند!

پسری خواهرش را در کازرون دار زد

خواستگار مریم او را به دوستش هدیه داد / انتقام خونین پسردایی

مردی با دندان دماغ لیلا را کَند! + عکس عجیب

تجاوز وحشیانه به دختر14 ساله در پارک / او را برهنه پیدا کردند + عکس

زن همسایه برای همخوابی با پسر قوی هیکل همسایه پول هم می داد + عکس

نیمه شب شوهر عمه ام به من تجاوز کرد / ناگفته های تلخ شیرین 15 ساله

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث تجاوز شکنجه دختر عکس خواستگار حوادث تهران پسردایی دختر عمه عکس ایران زندگی حوادث فیلم پلیس خانواده عجیب طلاق عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد

به گزارش خبرآنلاین،دقایقی بعد ناگهان صدای زن همسایه خاموش شد اما استشمام بوی شدید سوختگی که کل ساختمان را پر کرده بود همسایه‌ها را از خانه‌هایشان بیرون کشید.

به‌دنبال بوی دود و سوختگی، آنها به طبقه سوم رسیدند و دریافتند این بو از خانه مادر و پسر می‌آید. بلافاصله آنها با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفتند. وقتی همسایه‌ها پشت در خانه رسیدند پسر جوان فریاد می‌زد: «بروید! اگر از اینجا دور نشوید خودم را با اسید می‌سوزانم.»

لحظاتی بعد مأموران کلانتری وردآورد و آتش‌نشانی وارد محل شده و از پسر جوان خواستند تا در را باز کند. اما تهدیدهای او ادامه داشت و فریاد می‌زد: اگر کسی نزدیک شود خودم را با اسید می‌سوزانم.از آنجایی که صدایی از زن صاحبخانه به گوش نمی‌رسید، مأموران احتمال دادند که بلایی سر پیرزن آمده باشد.با این احتمال موضوع به بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.

با حضور تیم جنایی در محل و پس از دقایقی صحبت با پسر جوان، او تسلیم شد و در را باز کرد. با ورود تیم جنایی به محل آنها با جسد پیرزن جلوی در آپارتمان روبه‌رو شدند که در حال سوختن بود. خانه بهم ریخته و کنار جسد چاقو، پیچ گوشتی و ظرفی افتاده بود که پسر جوان مدعی بود داخل آن اسید است و می‌خواسته با آن، خودش را بسوزاند. امدادگران آتش‌نشانی، بلافاصله جسد را خاموش کردند.

یکی از همسایه‌ها در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: این پسر مشکل روحی و روانی دارد و حتی مدتی هم در مرکز درمانی بستری بود. شب حادثه صدای مشاجره او و مادرش را شنیدم که مادرش می‌خواست او قرص‌هایش را بخورد اما وی امتناع می‌کرد.

اعتراف به قتل
پسر جوان که وضعیت روحی خوبی نداشت در رابطه با جنایتی که مرتکب شده بود، گفت: مادرم مدام می‌گفت تو دیوانه‌ای و باید قرص‌هایت را بخوری. این کلمات مرا تحریک کرد. حس بدی به من دست داده بود و صداهایی می‌شنیدم که از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم. وقتی داخل آشپزخانه بود به سمتش رفتم و چاقو و پیچ گوشتی را از آشپزخانه برداشتم و به او حمله کردم. مادرم فرار کرد و من دنبالش دویدم و او را زدم بعد روی جسد بنزین ریختم و آن را به آتش کشیدم. با دیدن شعله‌های آتش تازه متوجه شدم که چه‌کار کرده‌ام. پشیمان شدم و تصمیم گرفتم با اسید خودم را بکشم. به سراغ ظرفی رفتم که داخل آن اسید بود. من نمی‌توانستم بدون مادرم زندگی کنم.
در بررسی محتویات بطری، مشخص شد که داخل بطری جوهر نمک بوده اما متهم تصور می‌کرده که داخل آن اسید است. پسر جوان که وضعیت روحی مناسبی نداشت به دستور بازپرس جنایی بازداشت و برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903295

دیگر خبرها

  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!
  • دختر گمشده در جنگل دشت شاد کالپوش پیدا شد
  • دختر جوان گمشده در جنگل دشت شاد پیدا شد
  • «چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد