Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@22:24:09 GMT

اتمام تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۳۱۴۲

اتمام تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم

تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم (فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی)، توسط شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO)، با موفقیت به پایان رسید.

 

عملیات تعمیرات اساسی سالانه پالایشگاه هشتم پارس جنوبی با تلاش شبانه روزی و در سایه همدلی متخصصان و کارکنان این پالایشگاه عظیم بدون هیچگونه حادثه ای با موفقیت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مهندس سید وحیدحسینی با اشاره به انجام تمامی اقدامات طبق برنامه زمانبندی شده، گفت: در این عملیات که از تاریخ ۲۹ تیرماه تا ۱۹ مرداد به مدت ۲۱ روز و به صورت شبانه روزی برنامه ریزی شده بود، تعداد ۱۰۸۶ آیتم که شامل ۱۰۵ تجهیز سنگین و ۴۱۸ مورد شیرهای صنعتی بود مورد بازرسی، تعمیر، تست و نهایتاً نصب مجدد گردید. همچنین کاتالیست ۳ عدد راکتور، تخلیه و مجدداً شارژ گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ٱیکو و به نقل از مدیر پروژه فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی، شایان ذکر است در این مدت تعداد ۴۰۰۰ پانچ A پالایشگاه توسط شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت برطرف گردیده است.

 

 در ادامه، مهندس حسینی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی کارکنان دست اندرکار در عملیات تعمیرات اساسی و بویژه مدیریت و پرسنل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی (SPGC) در پالایشگاه هشتم پارس جنوبی، عنوان کرد: این عملیات در بازه زمانی برنامه ریزی شده و با سطح کیفی بالا با موفقیت به پایان رسید.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، علی اصغر عطوفی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

عطوفی افزود: از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین های شمالی و جنوبی لکه گیری اساسی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر تاکستان نیز در لاین های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر خرمدره اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود و در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه گیری جزئی محورهای آزادراه، جاده های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت