Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:59:01 GMT

اوپک: تولید نفت ایران ۵۶ هزار بشکه در روز کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۳۵۹۲

اوپک: تولید نفت ایران ۵۶ هزار بشکه در روز کاهش یافت

اوپک در گزارش ماهیانه جدید خود به نقل از منابع ثانویه اعلام کرد، میزان تولید نفت ایران در ماه جولای با ۵۶ هزار و ۳۰۰ بشکه کاهش نسبت به ماه ژوئن به ۳ میلیون و ۷۳۷ هزار بشکه در روز رسیده است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ اقتصادی نفت و انرژی اقتصاد جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوپک در گزارش ماهیانه جدید خود به نقل از منابع ثانویه اعلام کرد، میزان تولید نفت ایران در ماه جولای با 56 هزار و 300 بشکه کاهش نسبت به ماه ژوئن به 3 میلیون و 737 هزار بشکه در روز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین کاهش متوالی تولید ماهانه نفت ایران از زمان خروج ترامپ از برجام به شمار می رود.

میزان کل تولید نفت اوپک در ماه جولای، با 40 هزار و 700 بشکه افزایش نسبت به ماه ژوئن به 32 میلیون و 323 هزار بشکه در روز رسیده است. تولید نفت عربستان نیز در این ماه با کاهش حدودا 53 هزار بشکه ای به 10 میلیون و 387 میلیون بشکه در روز رسیده است.

این در حالی است که بر اساس اعلام دولت ایران به دبیرخانه اوپک، میزان تولید نفت این کشور در ماه جولای با 4 هزار بشکه افزایش به 3 میلیون و 806 هزار بشکه در روز رسیده است.

این گزارش همچنین حاکی است، قیمت متوسط نفت سنگین ایران در ماه جولای با 25 سنت، معادل 0.3 درصد کاهش از 71 دلار و 69 سنت، به 71 دلار و 44 سنت رسیده است.

انتهای پیام/49

R1012128/P1012122/S7,80,85/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کبری توکلی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت به مزارع گندم به سبب تداوم خشکسالی و کاهش بارش باران اظهار داشت: به علت خشکسالی و عدم بارندگی در فصل کشت همه سطوح بیمه شده گندم دیم به میزان ۱۴۰ هزار هکتار خسارت دیده است.

وی خسارات به سطوح گندم آبی را مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: از ۱۸ هزار هکتار مزارع گندم آبی استان بوشهر به سبب کاهش بارش باران در فصل کشت حدود ۴ هزار هکتار آن خسارت دیده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر پرداخت غرامت خسارت به مزارع گندم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس مناطق کشت شده و ظرفیت تولید و نوع طرح بیمه‌ای غرامت خسارت از یک تا ۳ میلیون تومان در هر هکتار مزارع گندم به کشاورزان پرداخت می‌شود.

کاهش ۷۰ درصدی برداشت

توکلی از برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان گندم تحویل مراکز خرید شده که شامل گندم معمولی و بذر گندم است.

وی با بیان اینکه برداشت گندم تا خرداد ماه ادامه دارد تصریح کرد: پیش‌بینی تولید ۴۰ هزار تن محصول گندم از مزارع استان بوشهر شده که نسبت به تولید ۱۲۵ هزار تنی سال قبل کاهش بیش از ۷۰ درصد کاهش دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر از خرید گندم توسط ۱۴ مرکز خرید اداره غله و خدمات بازرگانی و مرکز خرید با مشارکت سازمان تعاون روستایی استان بوشهر خبر داد.

کد خبر 6090811

دیگر خبرها

  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!