Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حبیب حسین زادگان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران در گفتگو با خبرنگار برنا ،با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مازندران گفت :دکتر سلطانی فر از زمانی که به سمت وزیر ورزش  و جوانان منصوب شدند ، دوباربه استان ما سفر کرده‌اند و با جدیت پیگیر مشکلات ورزش و جوانان استان بوه اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه افزود : افتتاح سالن ورزشی بهمنیر که یک سالن ورزشی چند منظوره است و همچنین افتتاح خانه جوانان در ساری ، کلنگ‌زنی یک سالن چند منظوره در آمل و همچنین بازدید از اماکن ورزشی استان مانند پیست دوچرخه سواری و سالن ۶۰۰۰ نفری ساری و همچنین بازدید از امکانات بخش خصوصی کاله در آمل، ثمرات بسیار خوبی برای ورزش استان داشت.

 حسین زادگان با اشاره به  صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر ،اظهار داشت: اگر پیگیری ها و دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان نبود ، بهسازی و مقاوم سازی و افزایش ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به این زودی صورت نمی گرفت و خوشبختانه الان وضعیت این ورزشگاه بسیار بهتر شده است ،ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا وضعیت هفته به هفته بهتر شود و آمادگی برگزاری بازی استقلال را  نیز در این ورزشگاه داریم.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در ادامه پیرامون ورزشکاران این استان در بازیهای آسیایی جاکارتا تصریح کرد : در بازی‌های آسیایی قبلی 28ورزشکار داشتیم که 15 نفر از آنها موفق به مدال آوری شده بودند ، اما خوشبختانه در بازی‌های آسیایی جاکارتا با توجه به برنامه ریزی بسیار خوب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان ،استان مازندران 35ورزشکار  و8عامل اجرایی  شامل دارو و کادر فنی در بازی های آسیایی جاکارتا دارد و ما بسیار امیدوار هستیم که بتوانیم در بحث مدال‌آوری، رشد کمی و کیفی قابل توجهی داشته باشیم .

حسین زادگان در پایان خاطرنشان کرد: بنده به خاطر ندارم که تعامل وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در هیچ برهه ای به این نزدیکی باشد  قطعاً کمک وزارت ورزش به فدراسیون ها و ادارات کل باعث رشد کمی و کیفی هیات های مختلف ورزشی در همه  استان های کشور از جمله  مازندران شده است و ما ورزشکاران اسم و رسم دار زیادی: مانند حسن یزدانی ،مجتبی عابدینی ،بهداد سلیمی و ....بسیاری از نفرات دیگر در رشته های مختلف داریم که نسبت به آینده خود بسیار امیدوار شدند و من نیز امیدوارم فرزندان مازندران در کنار سایر ملی‌پوشان استان‌های دیگر بتوانند با کسب عناوین مناسب و خوب در بازی‌های آسیایی جاکارتا دل مردم ایران را شاد کند و از طرفی هم ما در مازندران بسیار امیدواریم رکورد 15 مدال دوره قبلی را ارتقا دهیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مازندران المپیک ورزش و جوانان وزارت ورزش برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک

استاندار قزوین، گفت: استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر امروز در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش که به مناسبت بزرگداشت روز معلم برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست‌اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است. 

وی گفت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی‌ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است، اما  با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملا حرفه ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

اعلایی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملا حرفه‌ای تیم‌داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هر چند که متاسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی‌رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است، ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه ای در این ورزشگاه کار می کنند که انگار خانه خود را می سازند.

وی بیان کرد: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

اعلایی اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم