Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ملي پوشان شناي ايران براي حضور در بازي‌هاي آسيايي جاکارتا شب گذشته(دوشنبه) تهران را به مقصد اندونزي ترک کردند.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو، تيم ملي شنا ايران متشکل از 4 شناگر شب گذشته(دوشنبه) تهران را به مقصد اندونزي براي حضور در بازي‌هاي آسيايي جاکارتا 2018 ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدي انصاري، سينا غلامپور، بنيامين قره‌حسنلو و عليرضا ياوري چهار شناگر تيم ملي ايران به همراه خشايار حضرتي مربي تيم در اين رقابت‌‎ها حضور مي‌يابند. مسابقات شنا بازي‌هاي آسيايي جاکارتا 2018، از روز يکشنبه 28 مرداد 1397 ( 19 آگوست 2018) آغاز و تا روز جمعه دوم شهوريور 1397 پيگيري خواهد شد. ملي پوشان شناي ايران در 10 ماده انفرادي و دو ماده تيمي به آب خواهند زد.
هجدهمين دور بازي‌هاي آسيايي از 27 مرداد الي 11 شهريور 1397 (18 اگوست الي دوم سپتامبر 2018) در کشور اندونزي برگزار خواهد شد.
اعضا تيم ملي شنا ايران در يازي‌هاي آسيايي جاکارتا:
شناگران:
مهدي انصاري
سينا غلامپور
بنيامين قره‌حسنلو
عليرضا ياوري
مربي:
خشايار حضرتي

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازي هاي آسيايي جاکارتا تيم ملي شنا ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم

دارنده مدال نقره فری استایل بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: از مسابقات جهانی سال گذشته برنامه ریزی‌هایم را برای رقابت رولر گیمز انجام دادم و همچنان با برنامه ریزی و تمرینات جلو می‌روم و قطعا این هدف را دارم که امسال در دو مسابقه مدال طلا به دست بیاورم و رکورد دنیا را جابجا کنم.

ترانه احمدی دارنده مدال نقره فری استایل بازی‌های آسیایی هانگژو در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو در خصوص رکوردشکنی در مسابقات گفت: ۱۳ اردیبهشت مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد که خداراشکر توانستم در این مسابقات رکورد ایران را جابجا کنم البته رکورد قبلی هم دست خودم بود اما توانستم رکورد خودم را ارتقا دهم و مدال طلا را بدست بیاورم و تا یکسال دیگر این عنوان در اختیار من باشد.
احمدی درباره آمادگی خود در مسابقات رولر گیمز و بازی‌های آسیایی تایلند گفت: مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم دومین مسابقه‌ای بود که امسال داشتیم ، از مسابقات جهانی پارسال برنامه ریزی‌هایم را برای رقابت رولر گیمز انجام دادم و همچنان با برنامه ریزی و تمرینات جلو می‌روم و قطعا این هدف را دارم که امسال در دو مسابقه مدال طلا به دست بیاورم و رکورد دنیا را جابجا کنم.
وی در خصوص حمایت‌ها از رشته فری استایل گفت: حمایت‌ها خیلی بهتر از سال‌های گذشته بود، من از سال ۹۵ عضو تیم ملی هستم و حمایت‌ها خیلی بهتر از سال‌های کذشته بود اما حمایت‌های کامل را از طرف استان داشتیم ما‌حتی جایزه بازی‌های آسیایی را از فدراسیون نگرفتیم، امیدوارم قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند تا بتوانیم از پاداش‌ها استفاده کنیم و در راستای قهرمانی‌های دیگر خرج کنیم.
بانوی اسکیت باز کشورمان درباره مراسم تقدیر از مدال آوران با حضور رئیس جمهور و اینکه چقدر این مراسم‌ها می‌تواند کمک کند گفت: مراسم بسیار خوبی است، شهرداز تهران هم از ما تجلیل کردند به این دلیل که این مدال مدال تاریخی است و وقتی در این مراسمات گفته می‌شود که اسمیت توانسته مدال تاریخی به دست بیاورد خیلی   به شناخته شدن این رشته کمک می‌کند ، ما هدفمان شناخت مردم با این رشته است که انشالله بتوانیم آینده خوبی را برای این ورزش رقم بزنیم.
احمدی در پایان، از انتظاراتش از مسئولین بلند‌پایه در آستانه مسابقات پیش‌رو گفت: در سال گذشته فدراسیون خیلی به ما کمک کرد، سال گذشته قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام به مسابقات داشتیم و برای آمادگی ما خیلی به ما کمک کرد، درخواست دارم امسال هم همان مسابقات را برگزار کنند زیرا که خیلی کمک می‌کند و باعث می‌شود بدنی برای این مسابقات آماده باشد.رشته اسکیت رشته نوپایی است و تازه دارد جان می‌گیرد و اگر کسی به این رشته علاقه دارد بهتر است هرچه سریعتر اقدام کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم