Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جلسه هماهنگي مديران تيم هاي اميد ايران و عربستان در سالن جلسات يکي از اتاق هاي هتل کلکشن برگزار شد.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، جلسه هماهنگي تيم هاي شرکت کننده در رقابتهاي آسيايي جاکارتا صبح امروز برگزار شد که از ايران حميد استيلي مدير تيم اميد و رضا چلنگر به عنوان مترجم در جلسه حاضر شدند و برنامه ريزي اين ديدار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از اعلام مدير تيم ملي فوتبال اميد در خصوص رنگ لباس ها و همچنين رنگ لباس هاي تيم عربستان؛ رنگ پيراهن دو تيم مشخص نشد و قرار شد كميته برگزاركننده مسابقات پس از مشورت با داوران رنگ پيراهن بازي دو تيم مشخص خواهد شد.
گفتني است، در اين نشست حميد استيلي به همراه سرپرست تيم عربستان و ديگر تيم ها نسبت به سيستم حمل و نقل  در اين کشور اعتراض کردند.
در جلسه هماهنگي ديدار تيم هاي عربستان و ايران حميد استيلي مدير تيم اميد ايران به مسافت طولاني هتل محل اقامت تا محل تمرين اعتراض كرد و در ادامه نماينده عربستان نيز به همين مورد اعتراض كرد و مدعي شد كه براي برگزاري هر جلسه تمريني بيش از ٢ ساعت در مسير معطل شده اند
يکي ديگر از مشکلاتي که مسئولين تيم ها در اين جلسه مطرح کردند اين بود که تيم ها حتي روز قبل از مسابقه نيز نمي توانند در ورزشگاه محل مسابقه تمرين داشته باشند بنابراين امروز نيز تيم ملي در ورزشگاه محل بازي نيز تمرين نمي كنند و دوباره به كمپ بيگ استار خواهند رفت.
لازم به ذکر است پيراهن اول ايران كه پيشنهاد داده است سفيد رنگ بوده و لباس اول گلر نيز مشكي است .لباس دوم ايران قرمز و لباس گلر سبز است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازيهاي آسيايي جاکارتا جلسه هماهنگي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد

شاگردان مریم جهان‌نجاتی در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران به مقام قهرمانی تورنمنت کافا رسیدند.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران که طی ۳ دیدار اخیر خود در تورنمنت کافا موفق به کسب پیروزی شده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در آخرین دیدار خود به مصاف قرقیزستان رفت و این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

ترکیب اولیه تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان، به شرح زیر بود:

آتنا توفیق، فاطمه محسنی، ستایش فیض‌اللهی، مینا بابویه، عسل قاجاریان، مهرناز عزت‌آبادی (کاپیتان)، مائده بی‌رنگ، تانیا جهانشاهی، سمیه اسماعیلی، مریم دینی و پرنیا رحمانی.

زننده تک گل تیم دختران ایران مقابل قرقیزستان، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ بود.

تیم ملی دختران کشورمان پیش از این تاجیکستان را با نتیجه ۵-۰، ترکمنستان را با نتیجه ۷-۰ و ازبکستان را با نتیجه ۴-۲ شکست داده بود.

گفتنی است نظارت داوری دیدار دختران ایران و قرقیزستان، برعهده معصومه شکوری بود.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان برگزاری شد و علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان