Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: در سال جاری پیش‌بینی رشد 100 درصد در حوزه کسب‌و‌کار مددجویان داشته‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حبیب‌الله آسوده شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در محل سالن جلسات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی برگزار شد، گفت: ما در کمیته امداد باید به سمتی حرکت کنیم که مردم را به یکدیگر متصل کرده و تا زمانی که مشارکت مردم نباشد فقر در جامعه از بین نمی رود، اگر به توسعه توجه نشود نمی‌توانیم پیشرفتی را احساس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: باید برای رسیدین به توسعه شاهد مشارکت تمام و کمال مردم باشیم و دولت در این رابطه باید فرصت را فراهم کند و نباید تصدی‌گری کند.

وی با اشاره به اینکه فرصت‌سازی و تسهیل‌سازی توسط نظام باعث حرکت به سمت اهداف می‌شود، ادامه داد: ما به‌دنبال کاهش فقر و محرومیت هستیم و باید مردم، مسؤولان و مدیران دست در دست هم دهند تا به پیشرفت برسیم.

آسوده بیان کرد: امروزه جامعه بیشتر از هرچیز دیگری به آرامش احتیاج دارد و تا کش‌مکش‌ها و سیاست‌های حاکم بر جامعه اصلاح نشود نمی‌توانیم این آرامش را به‌وجود بیاوریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مردم باید با یکدیکر متحد و یکپارچه شوند، متذکر شد: باید با کسانی که امنیت و نشاط اجتماعی را هدف قرار داده‌اند، برخورد جدی صورت گیرد و امیدوارم امسال با کمک رسانه‌ها باعث انسجام در میان مردم شویم.

وی با اشاره به ابنکه در پایان سال جاری برخی از افرادی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در برخی از شهرستان‌های این استان که فاقد مسکن هستند، دیگر نخواهیم داشت، یادآور شد: 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی است.

آسوده با اشاره به اینکه 190 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، بیان کرد: در سال جاری پیش‌بینی رشد 100 درصد در حوزه کسب‌و‌کار داشته‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص تسهیلات روستایی هیچ محدودیتی نداشته و باید بیشتر به رفع بیکاری در این قشر توجه شود.

وی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در تاریخ پانزدهم شهریور ماه خبر داد و تاکید کرد: در سال جاری باید یک تهاجم خبری در خصوص بخشش و ترویج احسان و نیکوکاری صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی