Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو های پژو و سمند در سطح شهر کرج پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت .

وی در ادامه افزود: در بررسی های تکمیلی ماموران مشخص شد که سرقت ها عموما از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر اغلب در مقابل بوستان ها، پارک ها و جلوی ادارات دولتی و همگی با یک شیوه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد: ماموران با رصد اطلاعاتی ومراجعه به آلبوم تصاویر سارقان سابقه دار به دو نفر که سابقه سرقت خودرو داشته و به تازگی از زندان آزاد شده بودند مظنون شدند.

سردار محمدیان افزود: در بررسی های تکمیلی ماموران محرز شد که افراد شناسایی شده ساکن غرب استان تهران  هستند که به صورت روزانه به کرج رفت و آمد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از چندین شبانه روز تحت نظر قرار دادن رفت و آمد نامبردگان، در نهایت آن ها را سوار بر یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی در ابتدای جاده شهریار شناسایی و پس از صدور دستور توقف خودرو، متهمان را دستگیر و به همراه خودرو سرقتی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: متهمان در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر ۲۹ فقره سرقت خودرو و ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو، در مجموع ۱۲۹ فقره سرقت در خیابان های خلوت شهر کرج که فاقد دوربین مدار بسته بود اعتراف کردند.

سردار محمدیان تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان و گاراژی که متعلق به آن ها بود، ۴ دستگاه خودرو سمند و ۱۰۰ فقره تجهیزات داخل خودرو کشف شد و متهمان اعتراف کردند که ۲۵ دستگاه خودرو سرقتی را نیز پس از سرقت به سایر استان ها انتقال داده اند که تلاش برای شناسایی و جمع آوری خودروهای مسروقه ادامه دارد.

کد خبر 4374197

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت شهرستان کرج فرمانده انتظامی البرز روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه احتکار یاسوج بیرجند مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان

به گزارش صدای ایران،سرهنگ علی اسدبگی روز جمعه افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان