Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@05:03:44 GMT

مرضیه برومند: راهی جز اوجگیری فرهنگ نداریم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۷۷۲۵

مرضیه برومند: راهی جز اوجگیری فرهنگ نداریم

مرضیه برومند ظهر امروز در نشست خبری جشنواره هفدهم تئاتر عروسکی گفت ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سالن کنفرانس تئاتر شهر، ظهر امروز میزبان نشست خبری جشنواره هفدهم تئاتر عروسکی تهران مبارک بود. در این نشست علاوه بر مرضیه برومند، دبیر جشنواره‌، پیام شریعتی، مدیر اجرایی و سعید اسدی، مسئول دفتر بین‌الملل اداره کل هنرهای نمایشی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برومند با ابراز تشکر از اینکه در شرایط سخت امروز خبرنگاران هنوز با آرمان پیش می‌روند، گفت:«هیچ راهی وجود ندارد جز اینکه فرهنگ اوج بگیرد و جامعه همبستگی پیدا کند و به فردای بهتر امیدوار شود.»

پیمان شریعتی نیز با بیان آنکه بازتاب جشنواره به همت خبرنگاران خوب بوده است، جشنواره امسال را متفاوت نسبت به دیگر دوره‌ها برشمرد و گفت:«به همت بچه‌های ستاد مسیر بسیار خوبی را پیش برده است و امیدواریم جشنواره‌های پرشور در شأن این جشنواره برگزار کنیم. در این دوره دو بخش ویژه اضافه شد که یک پله ما را به سمت رشد بیشتری سوق می‌دهد. بخش دانش‌آموزی که بهش مغفول در این سال‌ها بود و انتظار داشتیم آموزش و پرورش در آن سهیم باشد.»

وی بخش دیگر اضافه شده را بخش تجربه اعلام کرد که در گذشته تجربه‌های شیرین دانشجویی نادیده گرفته می‌شد و امسال با استقبال خوبی روبه‌رو شده است. او گفت این دو بخش شرایط کشف استعدادهای جدید را فراهم می‌کند.

این خبر در حال تکمیل است....

R1369/P1356/S4,34/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجوی متقاضی، صرفاً میتواند در یکی از بخش‌های جشنواره (بخش صحنه‌ای و بخش نمایشنامه نویسی) یا به عنوان کارگردان حاضر شوند (به غیر از بخش نمایشنامه نویسی)

جشنواره دارای ۲ بخش رقابتی است:
الف: بخش رقابت دانشجویان هنر‌های نمایشی (این بخشِ بر کارخلاق  و ایده‌های اجراییِ نوین و تجربی تاکید دارد)
ب: بخش رقابت دانشجویان سایر رشته‌ها 

دانشجویان متقاضی در هنگام ثبت نام، ملزم هستند گواهی اشتغال به تحصیل، مجوز نویسنده، مترجم و ناشرِ اثر پیشنهادی خود را در به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.  
پس از اعلام نتایج اولیه، هرگونه تغییر در شرایط درخواستی تنها با هماهنگی و موافقت دبیرخانه امکان پذیر است.

ستاد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاداسلامی به هر یک از آثار منتخب، کمک هزینه پرداخت خواهد کرد.

برای ثبت نام آثار خود را تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به نشانی    https://eas.iau.ir/fa/form/۲۸    ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس ۷۳۶۸۱۶۸۹ -۰۲۱ تماس گرفته و یا به نشانی پیام‌رسان ما در بله bashgahe_roshd@ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری دومین جشواره تئاتر خیابانی زاب در پیرانشهر
  • مهمانی جشنواره تئاتر رضوی در ۶ شهر ایران
  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است