Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران گفت: به مناسبت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک و متوسط، تمامی افرادی که در زمینه واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی بدهکار هستند، با پرداخت بدهی از ۸۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرنگار تسنیم از همدان، صادق نجفی روز دوشنبه در بازدید از نخستین نمایشگاه بین‌المللی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط واقع در مصلی بزرگ تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشه مبل و منبت استان همدان در نمایشگاه بسیار فعال بود، اظهار داشت: برای بازدید از ملایر، تویسرکان، نهاوند و لالجین به همدان می‌آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 30 مردادماه همزمان با برگزاری جشنواره مبل و منبت بهترین زمان برای حضور در همدان است، افزود: هر کمکی که در توان داشته باشیم برای حمایت از واحدهای کوچک و متوسط استان همدان به کار می‌گیریم.

نجفی با تأکید بر اینکه همدان یکی از استان‌های مزیتدار در حوزه صنایع کوچک و متوسط است، تصریح کرد: مبل و منبت، سفال و غیره و روستاهایی نظیر روستای کِردآباد همدان از افتخارات کشور است که باید مورد حمایت قرار گیرند. 

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران در مورد اجرای طرح تولید پوشاک در استان همدان ابراز کرد: این طرح را در همدان در قالب 20 روستا هر روستا یک کارگاه و یک شرکت استانی و یک شرکت ملی اجرایی و عملی می‌کنیم. 

نجفی با تأکید بر حمایت از حوزه گردشگری استان همدان ابراز کرد: آمادگی داریم تا قسمتی از زمین‌های شهرک‌های صنعتی همدان را به حوزه گردشگری واگذار کنیم. 

وی در خصوص تعداد واحدهای صنعتی کوچک و متوسط فعال در سطح کشور ابراز کرد: 70 هزار واحد صنایع کوچک و متوسط در سطح کشور َفعال است. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: به مناسبت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک و متوسط و فرارسیدن هفته دولت و متوسط، تمامی افرادی که در زمینه واگذاری زمین در شهرک های صنعتی بدهکار هستند، با پرداخت بدهی خود از 80 درصد تخفیف بهره مند می شوند.

انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین