Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > مجلس - خانه ملت نوشت:‌عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید مردم از اینکه با سلاطین برخورد نمی شود ناراحت هستند و تصور می کنند این مسائل سهوی نیست و بخشی از حاکمیت دراین مفسده ها دست دارند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مجلس با اشاره به پیگیری ها برای برخورد با سلطان سکه، اظهار داشت: آنچه اکنون برای جامعه درباره سلاطین، چه سلطان سکه، چه سلطان ماشین سوال شده این است که چرا برخورد عملی با این افراد نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبهه سلاطین در کشور تشکیل شده است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه جبهه سلاطین در کشور تشکیل شده است، ادامه داد: مردم از اینکه سلاطین بر کرسی های سلطنتی تکیه زده اند ناراحت هستند، شنیده‌ایم آقایان می‌گویند از آنجایی که در قانون سقفی برای خرید سکه وجود نداشته، خریدهای نجومی اشکال قانونی ندارد که این توجیه پذیرفته نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: مگر برای انبار نکردن میلگرد  قانونی وجود دارد؟ وقتی نیت‌ها از احتکار یا خرید نجومی ضربه زدن به اقتصاد کشور است انتظار می رود که قوه قضاییه با سلاطین برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

وی گفت: چیزی که مردم از آن ناراحت هستند، سهل انگاری و کوتاهی در بروز مفسده ها و بدتر از آن  برخورد نکردن با این مفسده است، کارهای فرا قانونی و شعار هایی که از تریبون ها داده می شود مثلا گفته می شود "اعدام می کنید" را قبول نداریم، باید قوه قضاییه بر اساس قانون اساسی و قانون مدنی اقدام کند.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه با بیان اینکه قوه قضاییه باید به سلطان سکه و موضوعات مشابه ورود کند، اظهار داشت: قوه قضاییه باید  مطابق قانون با کسانی که نظام اقتصادی مختل کرده اند برخورد کنند این خواست عمومی است، وقتی مردم برخورد قاطعی را نمی بینند این تصور به وجود می آید که این اتفاقات تعمدی  و ناشی از سهو و سهل انگاری نبوده است.

قوه قضاییه نتایج برخورد با مفاسد را اطلاع رسانی کند

این نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد قوه قضاییه در برخورد با مخلان اقتصادی، گفت: قوه قضاییه به جای مصاحبه های مکرر که در آن عنوان می کند،« می زنیم، می گیریم و می کشیم» به سمتی برود که نتایج عملی برخورد را به مردم اطلاع دهد و برخورد را موکول به آینده نکند تصور مردم از موکول شدن به آینده این است که مسئولان می خواهند موضوع مشمول زمان شود.

عضو هیات فراکسیون مستقلین در مجلس تاکید کرد: بدون تعارف می گویم تصورجامعه بر این است که بخشی از حاکمیت در این مفسده ها  دخالت دارند،  برای رهایی از این توهمات و ذهنیت های منفی که احتمال دارد بخشی از آن درست باشد لازم است قوه قضاییه قاطع برخورد کند.

وی گفت:  چطور می شود روزی از سلطان خودرو، شکر و برنج، چای و سکه  خبر می دهیم اما هیچ اتفاقی نمی افتد و مردم از نتایج آن بی اطلاع هستند.

فساد عادی سازی شده است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در این باره که مردم تصور می کنند طرح سلاطین و برخورد نکردن با آنها برای انحراف مردم از مسائل اصلی جامعه است، اظهار داشت: انحراف از مسائل مهم را نمی پذیرم، به نظر می رسد نوعی عادی سازی می شود یعنی مردم احساس می کنند که خط کش حد فساد کشور را بالا آورده اند روزی کشور با 3 هزار میلیارد و هزار میلیارد تومان تکان می خورد؛ اما  ظاهرا به دنبال مفسده های چند صد میلیارد تومانی هستند که این مسئله به نوعی عادی سازی است.

 

29215

کلید واژه‌ها : سکه و طلا - فساد اقتصادی-مبارزه با مفاسد اقتصادی - ارز -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سکه و طلا فساد اقتصادی مبارزه با مفاسد اقتصادی ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • آبگیری بخشی از تالاب هامون و خوشحالی ‌مردم سیستان
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد