Web Analytics Made Easy - Statcounter

فقیهی از آغاز اعزام‌های دوره نوزدهم عتبات دانشگاهیان از فردا 24 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

حجت السلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آغاز عملیات  نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، از فردا 24 مرداد ماه سال جاری از استان تهران و بوشهر انجام شده  و تا اول آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان هشت هزار دانشجو به عتبات اعزام می‌شود، بیان کرد:  در این دوره 50 درصد از ثبت نام کنندگان از وزارت علوم، 30 درصد دانشگاه آزاد، 10 درصد وزارت بهداشت و 10 درصد از موسسات آموزشی غیر وزارت علوم هستند که بیشترین ثبت نام ها به ترتیب مربوط به دانشگاه فردوسی مشهد ،واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه تهران است.

فقیهی بیان کرد: زائران دانشگاهی در این دوره سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت و به منظور بهره برداری بیشتر زائرین از سامرا و کاظمین، درصدد هستیم تعداد روزهای سفر در کاظمین را افزایش دهیم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآوری کرد:در حال حاضر نمایندگان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کربلا معلی برای هرچه بهتر برگزار شدن حضور دارند.

گفتنی است فردا 80 نفر از دانشجویان از استان تهران و بوشهر اعزام می شوند که یک کاروان به صورت هوایی و یک کاروان به صورت زمینی راهی این سرزمین می شوند.

انتهای پیام/

آغاز اعزام‌های دوره نوزدهم عتبات دانشگاهیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی عتبات دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال انتظار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره از فرودگاه‌های امام رهسپار مدینه منوره شدند.

زائران ۵ روز در مدینه منوره و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • آغاز اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال انتظار