Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@02:24:43 GMT

صرفه جویی 2 مگاواتی مصرف برق در خیابان های یزد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۹۰۹۲

صرفه جویی 2 مگاواتی مصرف برق در خیابان های یزد

قائم مقام مدیرعامل توزیع برق شهرستان یزد از صرفه‌جویی بیش از 2 مگاوات ساعت انرژی در طرح تعدیل روشنایی معابر سطح شهر یزد خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر ابویی گفت: در طرح تعدیل روشنایی وسط بلواری شهر یزد ، 1050 دستگاه چراغ با مجموع روزانه 2150 کیلووات ساعت مصرف برق از اواخر خردادماه تعدیل یافته است.

ابویی ایجاد فرصت استفاده بهتر و بیشتر هموطنان از نعمت برق در ساعات پیک شب را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت : بلوارهای استقلال ، امام حسین امامشهر ، صابر یزدی ، مطهری ، کاج ، سید محمد کاظم ، مشیر ، جهاد و نصر در محدوده امور برق یک تعدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بخشی از بلوار دانشجو ،‌شهید بهشتی ،‌حمیدیان ، دهه فجر ، مدرس ، شهید عاصی‌زاده ،‌کوثر ، امام جعفرصادق ، ابوالقاسم رشتی ، بخشی از محدوده خیابان کاشانی و سرو را به عنوان بلوارهای تعدیل شده در محدوده امور برق دو نام برد.

وی بلوار شهید قندی ، جوان ، سامعی ، آیت اله خامنه ای ، مناجات ، صیاد شیراری ، شهیدان منتظری و سینا در محدوده امور برق سه یزد را نیز جزء بلوارهای تعدیل روشنایی شده اعلام کرد.

 قائم مقام مدیرعامل توزیع برق شهرستان یزد تنظیم مجدد ساعات نجومی سطح شهر را از جمله اقدامات انجام شده به موازات همین طرح اعلام کرد و افزود: شهروندان یزدی در صورت مشاهده چند پایه خاموش در یک معبر می توانند موضوع را از طریق سامانه شبانه روزی مطرح و پیگیری کنند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استقلال امام حسین برق دانشجو یزد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزواظهار کرد: برای اجرای این میزان روشنایی جاده‌ای، ۳۱۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شد.

اخترشناس با اشاره به نقش بسزای روشنایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای اظهار داشت: اصلی ترین پروژه ‎های روشنایی طولی طی سال گذشته شامل محورهای آبپخش به کلل، دویره به چاهکوتاه، میدان میوه و تره بار دشتستان، کمربندی اهرم، تقاطع غیر همسطح عالی‌شهر بوده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر سیستم روشنایی در جاده‌های مواصلاتی استان انجام شده که توسعه و نگهداری آن به صورت مستمر در دستور کار راهداران است.

کد خبر 6093036

دیگر خبرها

  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟