Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:29:12 GMT

آب جزو انفال است و باید با عدالت تقسیم شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۹۳۸۹

آب جزو انفال است و باید با عدالت تقسیم شود

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد شامگاه دوشنبه در دیدار با فرماندار چادگان اظهار کرد: علی‌رغم وجود برخی از مشکلات فعلی اقتصادی اما تلاش‌های صورت‌گرفته در طول انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این که مردم باید به کمک دولت بیایند و در صنایع کوچک و صنایع تبدیلی وارد عمل شوند، افزود: ظرفیت‌های کشاورزی در شهرستان چادگان بالاست و باید رونق گیرد؛ مسؤولان در این زمینه‌ها باید راهنمای مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اصفهان با بیان این که آب جزو انفال است و باید با عدالت تقسیم شود، گفت: دولت‌ها در این زمینه باید آگاهی بیشتری داشته باشند و امیدواریم که به وسیله بارندگی‌ها در سال آینده مشکل آب حل شود.

وی توجه ویژه به بحث دامداری و اولویت‌های ارزشمند هر کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید از چنین ظرفیتی در جهت صنعتی شدن و بازار لبنیات منطقه را در دست بگیرید چراکه منطقه چادگان برای این‌کاره است و باید اقدام کرد.

طباطبایی‌نژاد، چادگان را منطقه خوش و آب و هوایی دانست و یادآور شد: شهرستان چادگان ظرفیت‌های والایی وجود دارد که می‌توان در کنار انجام اقدامات فرهنگی گام‌های مؤثری برداشت و می‌طلبد که استانداری هم اقدام کند.

علی استوار فرماندار شهرستان چادگان نیز در این دیدار تصریح کرد: در حوزه گردشگری شهرستان چادگان به صورت ویژه حتی با تأکید سخنان مقام معظم رهبری اقدامات خاصی صورت نگرفته و در همین راستا بر آن شدیم تا مشکلات آبی، کمبود آب در چادگان و مشکلات کشاورزان را به گوش امام جمعه اصفهان برسانیم.

وی عدم برداشت آب توسط کشاورزان شهرستان چادگان از رودخانه زاینده‌رود را مشکلی بزرگی دانست و اذعان داشت: می‌طلبد در برداشت آب توسط کشاورزان این شهرستان چاره‌ای اندیشید و اقدام شود.

 شامگاه دوشنبه فرماندار چادگان به همراه جمعی از اعضای شورای تأمین، بخشداران و کارمندان این فرمانداری با امام جمعه اصفهان دیدار کردند؛ در این دیدار فرمانده بسیج مقاومت و فرمانده نیروی انتظامی به صورت جداگانه گزارشی از وضعیت امنیتی و فرهنگی شهرستان چادگان ارائه کردند.

 

انتهای پیام/م

دیدار امام جمعه اصفهان با فرماندار چادگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طی آئینی و با حضور حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان، ابوالفضل فرجی مدیر آموزش و پرورش و بابک اشرافی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان در این شهرستان تجلیل شد.   در این آئین حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرستان با اهدای شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ معلمی و تلاش معلمان آموزشگاه دخترانه رضوان تکاب تجلیل نمود.   حجت الاسلام کوهی تلاش و ایثار معلمان را جهاد در سنگر تعلیم و تربیت عنوان نموده و گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های شما معلمان دانش آموزان برتر و آینده ساز کشور است.   وی گفت: نتیجه زحمات شما با حضور تربیت یافتگان مکتب معلمی در جای جای میهن اسلامی و در عرصه‌های مختلف علمی و جهادی نمود عینی دارد.

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت