Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:45:45 GMT

51هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۹۵۳۰

51هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان فعالیت می کنند

به گزارش ایرنا علی یاور عزیزپور روز سه شنبه در آیین تجلیل از روابط عمومی های خبرنگار استان در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم آباد اظهار داشت: 50 طرح عمرانی در حوزه ورزش استان فعال است که اعتبارات ویژه ای برای بهسازی و تعمیر مکان های ورزشی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: اجرای بهسازی بیش از 50 سالن ورزشی استان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امسال بیشترین طرح های ورزشی به سر انجام می رسد گفت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان بازوی وزارت ورزش ، کار ساخت و ساز را انجام می دهد و مکان های ورزشی را تجهیز می کند.
وی افزود: حال ورزش لرستان بد نیست اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و خبرنگاران با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این حوزه ما را همراهی کنند.
عزیزپور بیان کرد: فعالیت مستمر خبرنگاران در حوزه ورزش و جوانان همواره باعث می شود تا به اهداف خود رسیده و بسیاری از فعالیت ها منعکس شود.
وی ادامه داد: طرح هر هیات ورزشی یک خبرنگار در استان در دست انجام است که هرکدام از خبرنگاران باتوجه به ظرفیت ها، تعامل بین هیات و حوزه رسانه را فعال می کند.
عزیزپور با اشاره به اینکه اکنون 27 خبرنگار هرکدام یک هیات ورزشی را برعهده دارند افزود: 52هیات ورزشی در لرستان وجود دارد که برخی از آنها غیرفعال می باشد.
3210/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت روابط عمومی ساخت و ساز ورزش و جوانان وزارت ورزش ورزشی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان انجام ۳۰۰ میلیارد تومان آسفالت راه روستایی بوده است، اظهار داشت: این مصوبه ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حوزه جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ قرار بوده که ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کند که هنوز یک ریال از آن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: این اعتبار باید از سوی سازمان مدیریت و همچنین مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کرد.

شیروانی، عنوان کرد: از محل پروژه‌های سیلاب، هزار و ۳۰۰ متر پل ساخته شده است.

کد خبر 6087686

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت