Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - ورزش سه نوشت: فوتبالیست و سرمربی پیشین تیم ملی ایران که مدتهاست صحبتی درباره فوتبال نکرده، باز هم حاضر نیست صحبت خاصی درباره حرفه خودش انجام دهد و فقط به حال نامساعد فوتبال ایران و استادیوم‌های آن حسرت می‌خورد.

در شرایطی که فوتبال ایران بر روی سکوها خبرهایی داغ تر از داخل زمین چمن دارد، جای یک نفر خالی است؛ یک نفر که هشدار بدهد، انذار کند، دل بسوزاند و کمی مسئولان امر را به تکاپو بیاندازد تا کاری برای این فوتبال انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته تلاش کردیم در یکی از گام های نخست کمپین نه به خشونت ورزشگاه ها، با یکی از دلسوزهای فوتبال صحبت کنیم. مردی که البته حضورش روی نیمکت های این فوتبال دور از حواشی هم نبود، اما همیشه می شد به دغدغه مند بودنش گواهی داد.

محمد مایلی کهن همانطور که انتظار می رفت، صحبت کوتاهش با ما را این گونه آغاز کرد: من هیچی از فوتبال نمیدانم و سر در نمی آورم. دیده اید که هفت هشت ماهی هم هست که حرف نمی زنم.

او وقتی متوجه شد که مسئله مدنظر ما به جو متشنج و البته خطرناک استادیوم ها و رفتارهای پرخاشگرانه تماشاگران در هفته های اخیر مربوط است، گفت: مسائل جدید که اصلا به فوتبال ربط ندارد. مسئله مملکتی است و به مشکلات عدیده معیشتی مردم مربوط است.

صحبت های ناامیدانه مایلی کهن اینطور ادامه یافت: من دیگر صحبت نمی کنم. بس است دیگر چقدر حرف بزنیم؟ انقدر خودمان را اذیت کردیم که از بین رفتیم و تمام شد.

او در معدود حرف هایی که پیرامون جو استادیوم ها زد، اشاره کرد: من هفت هشت سال پیش در این باره صحبت کردم، دوباره 2 سال قبل هم حرف زدم. یعنی صحبت که هیچ، عمل کردم.

ما عادت داریم همیشه وقتی به خودمان اهانت می کنند، ناراحت می شویم. تازه من اینطور نبودم و زمانی که به دیگران اهانت می شد، ناراحت شدم و واکنش نشان دادم. گفتم محیط ورزشگاه ها نباید اینطور باشد، باید همه لذت ببریم. اما همه به من خندیدند. ول کنید قضیه را، حوصله ی زیادی دارید؟

مایلی کهن افزود: جالب است بدانید برخی از آقایان که خودشان از ابتدا عامل توهین ها بودند، الان صدایشان درآمده و قیافه ی مظلومانه به خودشان گرفته اند. در حالی که خود آنها بنیان گذار این مسائل بودند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان هم حرف هایی مانند شروع صحبت هایش را به زبان آورد: من نمیدانم که چاره ای دارد یا نه. اصلا نه ورزش می دانم و نه فوتبال.

 

256 41

 

کلید واژه‌ها : محمد مایلی کهن - ورزشگاه - لیگ برتر هجدهم -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد مایلی کهن ورزشگاه لیگ برتر هجدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین امروز چهارشنبه در سخنانی گفت که در خصوص مداخله شدید پلیس به اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌ های آمریکا وحشت‌ زده شده است.

آلبانزه در حساب خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با بازنشر تصاویر مربوط به برخورد شدید پلیس با دانشجویان حامی فلسطین، با اشاره به اینکه مقابله پلیس با اعتراضات در دانشگاه‌ های آمریکا که علیه یک نسل‌کشی صورت می‌گیرد، بسیار وحشت‌زده شده است، تاکید کرد که این وضعیت یک واقعیت بد است.

این گزارشگر با اشاره به اینکه دانشجویان و دانشگاهیان باید در امان باشند، گفت: اجازه دهید نسل‌ کشی (در غزه) پایان یابد. عدالت و عقل حاکم شود.

سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094686

دیگر خبرها

  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • واکنش کاربران به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران