Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که وزیر ورزش نقش برجسته‌ای در موفقیت‌های ورزش ملی و باشگاهی ایران داشته است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شرایط این روزهای تیم ملی و پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع فدراسیون فوتبال و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فعالیت می‌کند و بخش زیادی از آرامشی که شکل گرفت، به دلیل درایت مسعود سلطانی‌فر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال از نظر اقتصادی شرایط خوبی ندارد و نتوانسته درآمدزایی داشته باشد و اگر کمک‌های وزیر ورزش در راه برگزاری اردوها و ایجاد امکانات نبود، مشکلات بیشتری گربیان ملی‌پوشان را می‌گرفت.

وی ادامه داد: تنها فردی که به کمک فوتبال آمد سلطانی‌فر بود اما کمتر به این موضوع پرداخته شد و کمک‌های وزارت ورزش و در رأس آنها وزیر ورزش کمتر مورد توجه قرار گرفت. نقش افرادی که در وزارت ورزش مسئولیت می‌گیرند بسیار مهم است. در کنار آن، این موضوع هم مهم است که چگونه از پتانسیل این افراد استفاده شود. نقش وزیر ورزش در نمایش تیم ملی در جام جهانی 2018 که رضایت عمومی را در پی داشت، برجسته بود.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ممکن است عده‌ای بگویند این کار وظیفه و رسالت وزیر ورزش است اما باید گفت که در گذشته شاهد چنین مواردی شاهد نبودیم و علاقمندی و پیگیری به این شکل از سوی وزارت ورزش وجود نداشت.

عزیزی‌خادم گفت: در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که زیر مجموعه وزارت ورزش به شمار می‌روند، نیز اتفاقات خوبی رقم خورد. با وجود اینکه مدیران این دو باشگاه پیش از حضور سلطانی‌فر منصوب شخص دیگری بودند اما وزیر ورزش از آنها حمایت کرد و بدون تنش کارها را پیش برد. هم‌اکنون شاهد هستیم که بخش زیادی از بدهی‌های استقلال و پرسپولیس پرداخت شده که این موضوع نشان‌دهنده نقش مثبت و موثر وزیر ورزش و جوانان است. سلطانی‌فر بدون تنش و با ورود به موقع به مسائل این دو باشگاه شرایط خوبی را برای سرخابی‌ها فراهم کرد به طوری که این دو تیم اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برند. حمایت مادی و معنوی وزیر از دو تیم استقلال و پرسپولیس بسیار خوب و مثبت بود.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پیکان عنوان کرد: با توجه به عملکرد سلطانی‌فر، برای جام ملت‌ها نیز انتظار می‌رود این وزارتخانه از تیم ملی فوتبال حمایت کند و من مطمئنم با توجه به علاقه و ارتباطاتی که وزیر ورزش دارد، این بار نیز به یاری فدراسیون فوتبال و تیم ملی خواهد آمد.

انتهای پیام/

 

 

R1015135/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم تجلیل از قهرمانان هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش اهدا می‌شود.

وی همچنین اظهارداشت: وزارت ورزش حتماً به رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، کمک می‌کند. وزارت ورزش حتماً کمک می‌کند نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و... رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: هر باشگاهی برای تغییر نام، باید مسیر قانونی خود را طی کند. استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند و متولی خاص خودشان را دارند.

هاشمی تأکید کرد: هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن طی کند؛ کمیسیونی تحت عنوان ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم.

وی با تأکید بر اینکه حق پخش گره ورزش کشور است که باید باز شود، ادامه داد: حق پخش فقط متعلق به دو تا باشگاه نیست و متعلق به همه ورزش است.

وزیر ورزش گفت: در برنامه هفتم توسعه حق پخش دیده شده و به آیین نامه‌ای موکول شده که با کمک وزارت ورزش و سازمان صدا و سیما  تنظیم شده و به تصویب هیات دولت می‌رسد.

هاشمی همچنین گفت: حق پخش حق ورزش است باید به ورزش داده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است