Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@03:55:12 GMT

790هزار مسافر وارد روانسر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۱۹۰۵

790هزار مسافر وارد روانسر شدند

به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی خدمات سفر شهرستان روانسر افزود: این شهرستان به عنوان دروازه اورامانات نباید تنها معبری برای مسافران و گردشگران باشد.
او تصریح کرد: اعضای ستاد خدمات سفرهای تابستانی باید علاوه بر خدمت رسانی به مسافران نیم نگاهی نیز به جذب گردشگر داشته باشند.
ویسمرادی در ادامه بکارگیری همه ظرفیت ها و امکانات برای ارایه خدمات به شهروندان و مسافران تابستانی را خواستار و تاکید کرد: اعضای ستاد خدمات سفر باید از ارزش های اجتماعی و به ویژه خصلت مهمان نوازی این مردم صیانت و پاسداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر نیز گفت: در تابستان امسال 280 هزار نفر از مجموعه تفریحی توریستی غارقوری قلعه و سراب روانسر بازدید کرده اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته هفت درصد رشد داشته است.
سیف الله رنجبر افزود: در این مدت 267 هزار نفر در مراکز اقامتی اسکان یافته اند که این آمار رشد 2 درصدی نشان می دهد.
وی انجام 250 مورد بازدید از اماکن بین راهی و سیاه چادر ها و تهیه و توزیع سه هزار و 500 دفترک معرفی شهرستان را از دیگراقداماتی عنوان کرد که در تابستان امسال در روانسر انجام شده است.
غار قوری قلعه و کاوات، سراب روانسر، تپه موسایی، سراب جابری، طاق فرهاد، جنگل شبانکاره، ارتفاعات شاهو و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری در شهرستان روانسر است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت خدمت رسانی به مسافران صنایع دستی و گردشگری طبیعت گردشگری مسافران رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک

 در این اقدام فرهنگی حدود ۴ هکتار از ورودی شهر سراب به همت ۴۰ نفر از پاکبانان شهرداری، جمعی از مسئولین و اهالی این شهرستان از زباله و نایلون‌های پلاستیکی پاکسازی شد.

 شهردار شهر سراب با بیان اینکه شعار امسال هفته‌ی زمین پاک، مشارکت مردم و زمین پاک در مقابل مدیریت پلاستیک نامگذاری شده است گفت: روزانه در این شهر حدود ۵۰ تن زباله تولید می‌شود که سرانه هر فرد حدود یک و نیم کیلو می‌باشد.

علیپورآزاد با اشاره به برنامه‌های شهرداری در مورد ساماندهی پسماند شهری افزود: در تلاش هستیم طرح تفکیک زباله‌ها از مبدا را با فرهنگ سازی و همراهی مردم اجرا کنیم.
وضعیت:

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه