Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین احمد رضایی، ظهر امروز ۲۳مرداد، در دیدار با مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، دینی و قرآنی فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد.
وی پرهیز از فعالیت‌های شعاری را یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: در حال حاضر 70 موسسه قرآنی، 43 خانه قرآن شهری و 170 خانه قرآن روستایی در استان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته 5 هزار گواهینامه قرآنی در استان صادر شد، تصریح کرد: انجمن قاریان و انجمن خیران قرآنی در استان تشکیل شده است.
رضایی از حضور 104 روحانی مستقر در استان خبر داد و بیان کرد: 115 روحانی طرح هجرت و 400 روحانی ثابت در خراسان جنوبی وجود دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای ساماندهی مداحان هیات‌های مذهبی سامانه طوبی راه اندازی شده است، اظهار کرد: چهار مدرسه صدرا در شهرهای بیرجند، نهبندان و طبس فعال هستند.
رضایی، پرورش مدیران متعهد در مدارس و مقدمه‌ای برای ورود افراد به حوزه های علمیه را از اهداف تاسیس مدارس صدرا عنوان کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی فعالیت های قرآنی گواهینامه قرآنی مدارس صدرا تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی