Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: در ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته در بیش از هزار و 600مترمربع فضای نمایشگاه بیش از 40مشارکت‌کننده از استان های تهران، اصفهان و یزد حضور دارند.
علی یارمحمدیان افزود: شرکت کنندگان فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف بازرگانی تجهیزات ورزشی، هیات‌های ورزشی، کلینیک سلامت پا، فروشگاه‌های محصولات ارگانیک و سالم، تولیدکنندگان مکمل‌های ورزشی و مجموعه‌های ورزشی در این نمایشگاه ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی همچنین هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو با حضور 45مشارکت‌کننده در بیش از هزار و 700 مترمربع فضای نمایشگاهی از استان‌های کرمانشاه، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مدت چهار روز برپا شده است.
یارمحمدیان اضافه کرد: در این نمایشگاه آخرین محصولات حوزه تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو عرضه شده است.
سمینار تغذیه و مکمل‌ها، سمینار تشخیص ناهنجاری‌های اسکلتی و حرکات اصلاحی، همایش تخصصی ویژه آرایشگران و سالن‌های زیبایی برتر اصفهان، سمینار معرفی دستگاه‌های پزشکی مراقبت از پوست و مو، سمینار استخوان ایمنی بدن، سمینار نقش تیپ‌های بدنی در موفقیت ورزشی، سمینارهای مرتبط با چاقی و لاغری، سمینار نقش ورزش در سلامت و سمینار علمی روابط اجتماعی سالمندان از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو تا26 مرداد، از ساعات 17تا23 برای بازدید عموم برپا ست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان نمایشگاه گشایش تخصصی سلامت ارایشی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی ۴۰ اثر خوشنویسی از هنرمندان کشور‌های ایران و افغانستان در معرض دید عموم قرار دارد.

تمامی آثار خوشنویسی گردآوری شده در نمایشگاه مشق همدلی در سبک‌های نستعلیق، نسخ و چلیپا می‌باشد.

نشان دادن اشتراکات فرهنگی، هنری و ادبی میان دولت ملت ایران و افغانستان از اهداف برگزاری این نمایشگاه هست.

نمایشگاه مشق همدلی تا ۲۰ اردیبهشت هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و همچنین از ۱۲۶ تا ۲۰ در نگارستان اشراق واقع در خیابان شهدا آماده بازدید علاقمندان است.

دیگر خبرها

  • چگونه در گرما از پاها مراقبت کنیم؟
  • چگونه در گرما از پا‌ها مراقبت کنیم؟
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • کمبود نیروی پرستاری، یک‌ مسئله جهانی است
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • در برخی از حوزه‌های پرستاری پیوست عدالت وجود ندارد