Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سیدجلال حسینی در گفت‌وگوی ویژه‌اش با اشاره به حوادث روی سکوهای ورزشگاه غدیر از همه علاقه‌مندان فوتبال می خواهد به کمپین نه به خشونت در ورزشگاه ها بپیوندند. حسینی می گوید: ما فوتبالیست ها از طبقه پایین جامعه هستیم و به هر حال لای پنبه بزرگ نشده ایم. همچنین به دلیل فضای بد ورزشگاه های ایران همیشه گوشمان متاسفانه به بد و بیراه آشناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جوری که من روز پنجشنبه از اتفاقات روی سکوها وحشت کردم هیچ وقت برایم آشنا نبود.

 

او در ادامه گفت: حرف های شجاع را دیروز خواندم و کاملا آنها را تایید می کنم. چرا به خاطر سه امتیاز باید این همه مشکل اتفاق بیفتد؟ آن بچه را دیدید که کنار پدرش مشغول گریه کردن بود و می گفت ترسیدم؟ کی قرار است خجالت بکشیم؟ کی قرار است بهمان بربخورد؟ کی قرار است مراقب همدیگر باشیم؟ کی قرار است حافظ روحیه بچه ها باشیم؟ بچه ای که آمده قهرمان هایش را در زمین ببیند اما بلایی سرش می آوریم که با گریه بگوید می ترسم که به ورزشگاه آمدم. واقعا دیروز دردم گرفت وقتی این صحنه را دیدم و چقدر خوشحالم که بالاخره یک حرکت جدی و فرهنگی شروع شده که یک سرش خود ما هستیم. ما بازیکن های فوتبال که باید مقابل این اتفاق ها قرار بگیریم و از مردم بخواهیم که بیشتر به اخلاق اهمیت بدهند.

 

کاپیتان پرسپولیس افزود: کسانی که در فضای مجازی مشغول فحاشی هستند آدم های کره مریخ نیستند. این ها خود ما هستیم. ما نباید به بی اخلاقی و خشونت دامن بزنیم، همه مشکلات از همین جا شروع می شود. از همین حس غروری که به بچه های کم سن و سال دست می دهد وقتی در اینستاگرام فحش می دهند و کسی کارشان ندارد و برعکس تشویق هم می شوند. ما باید از همین جا فرهنگ سازی را شروع کنیم تا فحاشی قبح داشته باشد. حتما همه ما سر سفره پدر و مادر بزرگ می شویم و مطمئنم اکثر ما حاضر نیستیم در جایی که خانواده هست یا عزیزمان حضور دارد فحش بدهیم. پس چطور است که در یک محیط عمومی مثل فوتبال چنین اتفاقاتی می افتد؟ من به سهم خودم اعلام می کنم اگر از این به بعد در ورزشگاه ها شعاری علیه تیم حریف، داور، مربی یا خودمان داده شود که تند باشد، بحث ناموسی را در بر بگیرد یا باعث ایجاد خشونت در ورزشگاه ها بشود، اولین نفر به این موضوع واکنش نشان خواهم داد. یعنی چه؟ ما تا کی گوشمان را ببندیم و چیزی نگوییم؟ ما ورزشگاه پر از تماشاچی و سالم می خواهیم جایی که هیچ فحشی از زبان هوادارها بیرون نیاید.

 

سیدجلال در پایان می گوید: هواداران عزیز پرسپولیس و دوستان خوب استقلالی و تیم های پرطرفدار دیگر از شما خواهش می کنم که در این مساله کمک کنید تا یک اتفاق بزرگ و یک تحول در فوتبال رخ بدهد. آدم های بی اخلاق را از جمع خودتان طرد کنید. نگذارید کسی که دهانش به فحاشی باز می شود، از کارش لذت ببرد و جان عزیزتان با او همراهی نکنید. به امید اینکه در ورزشگاه های ایران شعارهای زشت به حداقل برسد.

 

ورزش سه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام کاپیتان پرسپولیس سیدجلال حسینی هواداران پرسپولیس پرسپولیس هواداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229610 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود