Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:14:17 GMT

دانشجو معلمان حساس ترین کار را بر عهده دارند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۴۴۲۰

دانشجو معلمان حساس ترین کار را بر عهده دارند

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ ها با اشاره به اهمیت نقش و ماموریت دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجو معلمان حساس ترین کار در بین دانشگاهیان را بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان در آیین آغاز پنجمین دوره اردوی آموزشی، فرهنگی و مهارتی حیات طیبه در جمع دانشجو معلمان نخبه و سرآمد دانشگاه فرهنگیان کل کشور افزود: راهبردی ‌ترین کارها، بر دوش دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان قرار گرفته ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با بیان این که انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد چند قرن اخیر جهان است، گفت: در فضایی که متفکران بلوک غرب و شرق می‌گفتند کار دین تمام شده و دوره اعتقاد به خدا گذشته است، این انقلاب عظیم به نام خدا، برای خدا و برای دین خدا به وقوع پیوست.
محمدیان با تاکید بر این که مردم ما تا امروز بار انقلاب را به خوبی بر دوش کشیده‌اند، افزود: امروز زمان آن رسیده است که این بار بر دوش جوانان قرار گیرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: این که در روی زمین حکومتی وجود داشته باشد که خواست خدا را انجام دهد و در راس آن فردی قرار بگیرد که شرطش عدالت باشد، آرزوی همه خداباوران است.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ ها بر ضرورت شناخت درست از انقلاب اسلامی و لایه‌ها، ابعاد، چالش‌ها و آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت و پیام این انقلاب تاکید کرد.
محمدیان همچنین اظهار داشت: هیچ شخصیت بزرگ تاریخی را نمی‌توان یافت کرد که بدون مواجهه با مشکلات به جایی رسیده باشد.
وی از دانشجویان خواست از مشکلات نگریزند و با استقبال از سختی‌ها در پیچ و خم زندگی، خود را پخته و توانمند سازند.
دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی برای تامین، تربیت و توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش است.
این دانشگاه در سال 1390 با تجمیع تمامی مراکز تربیت معلم سراسر ایران تاسیس شد و دارای حدود 98 واحد دانشگاهی (در قالب 64 پردیس و 34 مرکز وابسته به پردیس) است.
**6984** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه ها دانشجو معلمان نهاد رهبري در دانشگاهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: با پایان یافتن رقابت های فوتسال فرهنگیان استان فارس، تیم فوتسال فرهنگیان فیروزآباد ،مقام نخست این رقابت ها را از ان خود کرد.
ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: تیم فوتسال معلمان ناحیه چهار شیراز مقام‌ دوم و تیم های فوتسال معلمان میمند و خنج به صورت مشترک عنوان سوم  را از آن خود کردند و تیم اشکنان  به عنوان تیم برتر فرهنگی و اخلاق این رقابت ها شناخته شد.

رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس با شرکت ۵۵ تیم فوتسال معلمان از سراسر استان به مدت ۵ روز از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت  در سالن های ورزشی شهید حمزه، پوریای ولی، امام علی، رضوان، شهدا و نرجس شیراز برگزار شد.

زیدابادی نژاد با اشاره به اینکه در این رقابت ها بیش از صد مسابقه برگزار شد، افزود: ۸۰۰ نفر معلم ورزشکار و ۱۰۰ نفر داور و عوامل اجرایی که همگی از فرهنگیان استان هستند در این مسابقات حضور داشتند.

سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: تیم‌ منتخب استان فارس پس از برگزاری اردوی انتخابی از بین معلمان فوتسالیت شرکت کننده در این رقابت ها مشخص خواهند شد .

تیم‌ منتخب استان فارس به عنوان نماینده استان به رقابت های فرهنگیان کشور که  تابستان امسال در شهر قم  برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان شهر دهدشت/ تقدیر از فرهنگیان خبرنگار
  • جزئیات جدید از همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است