Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@14:37:22 GMT

«مداد قرمز» در «دست های یاری رسان»

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۴۴۷۸

«مداد قرمز» در «دست های یاری رسان»

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند 50 دقیقه ای که به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد تراب زاده، حضور پرشور و همدردی نیروهای کمک رسان در بخش های مختلف کشور را در کنار مردم مناطق زلزله زده سرپل ذهاب در استان کرمانشاه به تصویر کشیده است، توانست لوح و تندیس و جایزه نقدی بخش ویژه زلزله کرمانشاه این جشنواره را که 16 مرداد ماه توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است، کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره رسانه ای مداد قرمز با هدف همگرایی و هم افزایی عمومی درخصوص فعالیت های امدادی، بشردوستانه و صلح طلبانه برگزار شده و موضوعات آن شامل فعالیت های بشردوستانه و داوطلبانه، صلح و عدم تبعیض، امدادرسانی ، تسکین آلام بشری در حوادث طبیعی( سیل و زلزله و…) و حوادث انسانی ( سوانج جاده ای، مهاجرت، جنگ و…) بوده است.

شرکت کنندگان در این جشنواره در دو بخش عمومی (روایت های رسانه ای از موضوعات جشنواره در رویدادهای داخلی و بین المللی) و بخش ویژه زلزله کرمانشاه (روایت های رسانه ای از زلزله 7.2 ریشتری 21 آبان ماه در استان کرمانشاه) و در سه حوزه مطبوعاتی، رادیو و تلویزیون و تصویر و گرافیک به رقابت پرداختند.

گفتنی است مستند داستان محور «دست های یاری رسان» فعالیت نهادهای مختلف کمک رسانی از جمله هلال احمر، ارتش، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، نیروهای مردمی و NGOها را در شرایط بحرانی زلزله سرپل ذهاب به تصویر می کشد.

این مستند با یکی از اعضای نهادهای مذکور همراه شده و به روایت حضور آنها در بین مردم، شکل گیری ارتباطات انسانی و عاطفی با مردم زلزله زده و فعالیت های متنوع در راستای کاهش غم و اندوه ناشی از بحران زلزله می پردازد و از سوی دیگر برخورد مردم با این نیروهای یاریگر و تاثیر و تاثر دو سویه این روابط انسانی را به مخاطب نشان می دهد.

کیانوش الطافی (تصویربردار)، فرشته احمدلو (مدیر تولید)، سید جواد موسوی (صدابردار و دستیار تصویر)، الهام بختیاری (گرافیست) و رضا زاهدی (حمل و نقل) از جمله عوامل تهیه و تولید مستند «دست های یاری رسان» هستند.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرس تی وی جنگ رسانه زلزله هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه