Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: مذاکره نهایی با گزینه اصلی سرمربیگری سپیدرود در رشت انجام می‌شود و تا پایان هفته تکلیف سرمربی جدید مشخص می‌شود.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، کیومرث بیات با اشاره به مذاکرات فشرده با گزینه‌های سرمربیگری سپیدرود اظهار کرد: تاکنون با چهار سرمربی غیربومی برای قبول سرمربیگری سرخ‌های شهر باران در لیگ برتر مذاکره کرده‌ایم که سه تن از این چهار سرمربی در حال حاضر به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر و لیگ دسته اول در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مذاکرات نهایی با گزینه اصلی سرمربیگری سپیدرود بیان کرد: یکی از مربیان صاحب‌نام فوتبال کشورمان که سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را دارد عصر امروز برای مذاکرات نهایی به رشت می‌آید و درصورتی‌که مذاکرات به‌خوبی پیش رود، وی به‌عنوان سرمربی جدید سپیدرود انتخاب می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه سپیدرود در بحث لجستیکی مشکلی برای دیدار مقابل پدیده و استقلال خوزستان ندارد تصریح کرد: بنده امکانات اولیه را فراهم آورده‌ام و بازیکنان دغدغه هتل و سفر را ندارند.

بیات بابیان اینکه محمد نوین متعهد به پرداخت قراردادهای بازیکنان سپیدرود شده است افزود: ایشان هفت روز دیگر برای پرداخت مطالبات بازیکنان سپیدرود رشت فرصت دارند و درصورتی‌که قرارداد بازیکنان پرداخت نشود تصمیم جدیدی گرفته می‌شود.

او بابیان اینکه حسین کعبی به تمرینات سپیدرود بازگشته تصریح کرد: در حال رایزنی با مسئولان استانی و شهری برای دریافت کمک‌های مالی هستیم تا بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

به گزارش فارس، طبق شنیده‌ها علی کریمی، حسین فرکی و رضا مهاجری 3 گزینه اصلی سرمربیگری سپیدرود هستند و رضا مهاجری شانس بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها برای قبول سرمربیگری سپیدرود دارد.

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی لیگ برتر ایران سپیدرود رشت جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال گزارش داد که اگر اوکراین نتواند با دارندگان اوراق قرضه خارجی به توافقی برای پرداخت سود اوراق قرضه و رد بخشی از بدهی دست یابد، ممکن است تا ماه اوت نتواند پرداخت کند.

این روزنامه توضیح داد که صندوق‌های سرمایه‌گذاری غربی قبلاً به اوکراین پیشنهاد داده بودند که کی‌یف پرداخت سود بدهی‌ها را از سر بگیرد و این صندوق‌ها بخشی از بدهی اوراق قرضه را که حدود ۲۰ میلیارد دلار است، پرداخت می‌کنند.

پیش از آن، همین روزنامه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که گروهی از دارندگان اوراق قرضه خارجی قصد دارند اوکراین را تحت‌فشار قرار دهند تا حداکثر تا سال ۲۰۲۵ پرداخت سود تعهدات خود را آغاز کند.

به گفته این روزنامه، این گروه از رژیم کی‌یف می‌خواهد تا توافقی را منعقد کند که بر اساس آن پرداخت‌ها در ازای بخشش بخش قابل توجهی از بدهی‌های معوق اوکراین از سر گرفته می‌شود.

واحد پول اوکراین گریونی یا گریونا (هریونا) Hryvnia با کد ایزوی UAH می باشد که از ۲ سپتامبر ۱۹۹۶ جایگزین کاربوانت شده است. همچنین 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا