Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: سه تیم پدیده، نفت مسجدسلیمان و استقلال مجوز موقت برای حضور بازیکنان جدیدشان در لیگ برتر را دارند.

به گزارش خوبسایت نود، فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با شبکه سه در مورد اینکه فدراسیون فوتبال با باشگاه بدهکار در گذشته مماشات کرده است،‌گفت: بحث مماشات نیست یکی از کارهای خوبی که فدراسیون فوتبال انجام داده تشکیل کمیته تعیین وضعیت با دستور مهدی تاج بوده است آقای وثوق‌احمدی رئیس اینک کمیته عملکرد بسیار خوبی داشتند و پرونده‌های مالی باشگاه‌ها را بررسی می‌کنند مطالبات فصول گذشته را نیز در کمیته انضباطی فدراسیون پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد کمیته تعیین وضعیت فوق‌العاده بوده است.

وی افزود: چند باشگاه هم اکنون مجوز موقت دارند، پدیده، نفت مسجدسلیمان و استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان مجوز موقت داشته‌اند که باید این مجوز تبدیل به مجوز قطعی شو.د.

محمودزاده در مورد اینکه پرسپولیس بدهی ندارد که مجوزش دائمی است، گفت: پرسپولیس چون در پنجره نقل و انتقالات محروم بود مجاز به ثبت قرارداد جدیدی نبود و تا نیم‌فصل نمی‌تواند بازیکنی بگیرد .این باشگاه سه پرونده در کمیته تعیین وضعیت و 20 پرونده در کمیته انضباطی دارد.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اینکه سروش رفیعی با فولاد قرارداد بسته یا پرسپولیس عنوان کرد: اگر چه پرسپولیس از جذب بازیکن توسط فیفا محروم شده است اما می‌تواند با بازیکنان مذاکره و انعقاد قرارداد داشته باشد. در حال حاضر سروش رفیعی با فولاد قرارداد یک فصله دارد. زیرا طبق قوانین ما قرارداد نیم‌فصل ثبت نمی‌شود اما در این قرارداد حق فسخ وجود دارد که با این بند سروش می‌تواند به تیم پرسپولیس برود. همانطوری که در قرارداد نیمار با بارسلونا حق فسخ وجود داشت و پاریس‌ اند ژرمن با پرداخت 300 میلیون یورو بازیکن بارسلونا را جذب کرد.

وی در مورد تخلف مهدی ترابی برای عقد قرارداد همزمان با دو باشگاه گفت:‌تخلف بار حقوقی دارد اما اشتباه اداری صورت گرفته است زیرا طبق شرایطی که وجود دارد ستاد نیروهای مسلح هنوز به تراکتورسازی مجوز ثبت قرارداد بازیکنان سرباز را داده است و تراکتورسازی هنوز می‌تواند بازیکن سرباز جذب کند ترابی هم به گمان اینکه می‌خواهد سربازی‌اش را در این تیم سپری کند با این باشگاه صحبت کرده اما اکنون ترابی سرباز نیست در این پرونده سازمان لیگ حق ورود ندارد و کمیته تعیین وضعیت ماجرا را بررسی می‌کند.

محمودزاده در مورد وضعیت تیم نفت تهران و خونه به خونه گفت: نفت تهران تا کنون به هیچ کدام از مکاتبات تیم پاسخ نداده است و خونه به خونه هم مقابل تیم ملوان حاضر نشد و طبق قانون بازنده است.

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی لیگ برتر ایران ویژه سروش رفیعی لیگ دسته اول مهدی ترابی فریبرز محمودزاده جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند و یک اتفاق بزرگ در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی درباره بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که سهام‌دار ۳۰ درصد از سهام پرسپولیس است صحبت کرد.

به نقل از ورزش سه او در ابتدا درباره این بدهی گفت: مانده بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هم ۱۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این جدای وجه التزام است که من از آن صرف نظر می‌کنم و عدد حدودی را در اینجا ابراز می‌کنم. هر دو باشگاه ۲.۵ میلیون یورو بابت بحث تسویه مطالبات با بازیکنان و کادری قبلی بدهی دارند. از زمان خصوصی سازی، چون سازمان مکلف کرد که فقط با یک بانک کار شود، بانک شهر این کار را کرد. من بدهی به نظام بانکی را عرض کردم.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما آن موقع برای اینکه می‌دانستیم باشگاه‌ها درآمد ارزی ندارند، شخص وزیر ورزش و اقتصاد با تضمین این دو عزیز این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید از دولت پیگیری شود و در سال بعد این را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ذی حساب وزارت بتوانیم این مصوبه را دنبال می‌کنیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899490

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!