Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@11:53:18 GMT

50 فروشگاه بزرگ استان مرغ منجمد توزیع می کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۸۷۴۱

50 فروشگاه بزرگ استان مرغ منجمد توزیع می کنند

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی شامگاه سه شنبه در کارگروه ویژه مقابله با اخلالگران اقتصادی که در دادسرای استان برگزار شد افزود: قزوین از استان هایی است که کمبودی در خصوص گوشت مرغ ندارد و علاوه بر تامین نیاز خود می تواند برای رفع نیاز استان های دیگر نیز اقدام کند.
این مسئول اجرایی استان گفت: 75 درصد قیمت مرغ به نهاده های دامی وارداتی وابسته است چون قیمت نهاده ها با نوسانات ارز و افزایش قیمت های بین المللی تغییر می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی ادامه داد: هم اکنون قیمت هر کیلو مرغ در بازار 105 هزار ریال است که برای تعدیل این قیمت توزیع مرغ منجمد را با قیمت 67 هزار و 500 ریال در سطح استان آغاز کرده ایم.
وی گفت: 45 تا 50 فروشگاه بزرگ در نقاط مختلف برای توزیع مرغ منجمد انتخاب شده اند تا تعادل در قیمت مرغ با توجه به مناسبت های آینده از قبیل بازگشت حجاج و ماه محرم ایجاد شود.
معاون استاندار گفت:در تامین تخم مرغ نیز از استان های دارای تولید بیش از نیاز استان هستیم و تولیدکنندگان را مجاب کرده ایم که 20 درصد تولید خود را برای مصرف کنندگان با قیمت ستاد تنظیم بازار عرضه کنند.
حبیبی اضافه کرد: در گوشت گوسفندی و قرمز نیز استان می تواند نیاز خود را تامین کند اما با پدیده خروج دام و فروش بالای قیمت آن در خارج از مرز مواجه هستیم که از دستگاه قضا درخواست داریم از خروج دام حتی از شهرستان ها جلوگیری کند .
وی گفت: از فردا حداقل 12 تن گوشت با قیمت مناسب وارد بازار می شود تا قیمت این محصول نیز به تعادل برسد و در خصوص تامین سایر کالاها نیز به همین شکل اقدام شده است.
این مسئول اضافه کرد: مجموعه دستگاه های اجرایی و ستاد تنظیم بازار استان برنامه ریزی لازم را برای تنظیم بازار استان دارند و به همراهی دستگاه قضا برای تصمیم گیری و اجرای قاطع نیازمند هستند.
حبیبی با بیان اینکه از لحاظ ذخایر کالاهای اساسی مشکلی نداریم افزود: در تامین محصول برنج، معین استان های شمالی هستیم و بیش از سه یا چهار هزار تن برنج و پنج هزار تن شکر که نیاز 2 تا سه سال قزوین را تامین می کند خریداری و ذخیره شده است.
وی ادامه داد:متاسفانه برخی با ایجاد جو روانی قصد اخلال در نظام اقتصادی بازار را دارند که باید با رفع نگرانی های مردم آرامش را به بازار بازگرداند.
حبیبی افزود: همه دستگاه ها موضوعات بازار را دنبال می کنند و انسجام و همدلی خوبی میان دستگاه ها در این زمینه ایجاد شده است.
وی افزود: باید در شرایط فعلی برای حل مشکلات؛ بیشتر تصمیمات استانی با تکیه بر ظرفیت های داخل استان اتخاذ شود چون هر استانی مشکلات خاص خود را دارد و صرفا اتکا به بخشنامه های ارسالی از تهران برای حل مشکلات جوابگو نخواهد بود.
6012/6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ارز افزایش قیمت تنظیم بازار دستگاه های اجرایی گوشت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران