Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اینا، سیدحسن نصرالله در سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه گفت: پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بسیاری از معادلات منطقه را تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه از همه کسانی که در آن روزها در کنار ما ایستادند بویژه جمهوری اسلامی ایران، سوریه و همه کسانی که در سراسر جهان از ما حمایت کردند، قدردانی می‌کنیم، یادآور شد:‌ از چند سال پیش یک جنگ دیگر هم در منطقه علیه ما به راه انداخته شده ولی به یاری خدا در این جنگ هم پیروزی نصیب ما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب‌الله لبنان هدف از جنگ ۳۳ روزه را تحقق اهداف آمریکا در زمان جرج بوش خواند و تاکید کرد: هدف آمریکا این بود که اسرائیل را در منطقه ریشه‌دارتر کند اما با پیروزی مقاومت این طرح شکست خورد.

وی یادآور شد:  اگر مقاومت در لبنان در سال ۲۰۰۶ سقوط می‌کرد، آنها همان زمان سراغ سوریه می‌رفتند.

سیدحسن نصرالله با تاکید بر اینکه حزب‌الله امروز قوی‌تر از ارتش اسرائیل است، خاطرنشان کرد: اسرائیل پس از جنگ ۳۳ روزه تاکنون در حال بازسازی ارتش خود است چراکه می‌داند در لبنان یک دشمن سرسخت دارد.

وی با اشاره به اظهارات یکی از مقامات نظامی رژیم صهیونیستی که اخیرا گفته بودحزب‌الله پس از ارتش اسرائیل، قوی‌ترین ارتش منطقه است، تاکید کرد: مقاومت اکنون در بهترین وضعیت خود قرار دارد و من می‌گویم که ما قوی‌ترین ارتش منطقه نیستیم اما از ارتش اسرائیل قویتریم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: اسرائیل زمانی دنبال ساقط کردن نظام سوریه بود اما اکنون مقام‌های این رژیم می‌گویند که با بشار اسد مشکلی ندارند و التماس می‌کنند که کشورهای دیگر آن‌ها را از دست ایران و حزب‌الله نجات دهند.

سیدحسن نصرالله عنوان کرد: حتی اگر صدها آمریکا هم پشت سر اسرائیل باشد، این رژیم نمی‌تواند برای ایران و مقاومت حزب‌الله شرط تعیین کند.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

دیگر خبرها

  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت