Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@21:27:55 GMT

آرزوهای بر باد رفته

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۹۸۳۷

آرزوهای بر باد رفته

قسمت پانزدهم/ غلام پس از جراحی و بخیه زخم چاقو بر پهلویش روی تخت نشست و به یکی از مجروحان خیابانی که با زخم گلوله به انتظار رسیدن نوبت جراحی‌اش کف راهرو دراز کشیده بود گفت: محمد بلوری روزنامه نگار پیشکسوت

ایران آنلاین /- من دیگه حالم خوبه داداش بلند شو بیا جای من رو تخت بگیر بخواب.

پرستاری که زخمش را بخیه کرده بود پشت دستش را از خستگی بر پیشانی عرق کرده خود کشید و به اعتراض گفت: - باید تکون نخوری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
زخم ناجوری‌داری نکنه دچار خونریزی شدیدی بشی. غلام بی‌اعتنا به این حرف پرستار گفت: - نگران نباش رفیق من مثل سگ هفت تا جون دارم. باکی نیست. از تخت پایین آمده رو به بچه‌ها گفت: - راه بیفتیم بچه‌ها. شما امشب مجبورین تو خونه خرابه‌ اون پیرمرد شیره‌ای سر کنید تا برای شما جایی پیدا کنم. آنگاه آنها را در میان حلقه بازوانش جمع کرد خم شد و آهسته گفت: - فقط یادتون باشه برای اون پیرمرد جیب بری نکنین. فقط از راه حلال پول در بیارید.با رفتن بچه‌ها به فکر افتاد شب را باید در کجا پناه بگیرد. با فرا رسیدن غروب تظاهرات خیابانی فرو نشسته بود و شهر چهره غمناکی داشت.به یاد آشنایی افتاد که با هم سابقه دوستی دیرپایی داشتند و تصمیم گرفت شب را در خانه او بگذراند چون مطمئن بود به‌خاطر یکرنگی دوستانه‌ای که با هم داشته‌اند او را به پلیس لو نخواهد داد.   دو مأمور پلیس مسلح به تفنگ خودکار به سالن اورژانس هجوم آوردند و درهای دو سوی راهرو را بستند. زخمی‌های تظاهرات خیابانی روز خونین شهریورماه 57 که با شلیک مأموران نظامی تیر خورده بودند کف زمین و روی تخت‌ها سر بلند کردند و رو به آنها چشم دوختند تا علت ورودشان را به درمانگاه بدانند.پرستاران و پزشکیارانی که در تلاش برای پانسمان و زخم‌بندی مجروحان بودند در بیم و نگرانی منتظر ماندند و سکوت سراسر درمانگاه را فرا گرفت. مرد موسفیدی که بازوان قوی و بلندش را برای ایمنی بیشتر دور پسربچه‌های وحشتزده گرفته بود با لحن تهدیدآمیزی به آنها گفت: - اینجا جای پلیس بازی نیست تو این درمانگاه دنبال چی می‌گردین؟ یکی از مأموران برای آرامش و رفع نگرانی مجروحان جواب داد: - با زخمی‌های تظاهرات کاری نداریم. فقط دنبال یک زندانی فراری هستیم که آمده تو این درمانگاه جا خوش کرده. آقایان و خانم‌های دکتر و پرستار هم به معالجه زخمی‌ها ادامه بدهند. ما عکس‌هایی از زندانی فراری را داریم و مأمور هستیم دستگیرش کنیم.    ادامه روز شنبه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، بزرگ ترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو با حضور سید محمد حسینی معاونت پارلمانی ریيس جمهور و اقشار مختلف مردم بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی كشور در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع و با زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع در دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

درمانگاه مذکور دارای چاه عمیق آب شرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد و داروخانه است. 

این موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور