Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - انصارالله يمن اعلام کرد، ائتلاف متجاوز عربي طي دو روز گذشته در حملات متعدد به مناطق مسکوني در شهر الدريهمي در استان الحديده، جنايتي جديد رقم زده و باعث مرگ غيرنظاميان شده است.
به گزارش چهارشنبه پارس تودي، يک منبع نظامي در وزارت دفاع وابسته انصارالله يمن در بيانيه‌اي اعلام کرد، ائتلاف متجاوز سعودي و هم‌پيمانانش غيرنظاميان و محله‌هاي مسکوني در شهرستان الدريهمي واقع در جنوب الحديده در غرب يمن را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين منبع نظامي افزود: مقامات محلي تاکيد کرده‌اند ده‌ها غيرنظامي از جمله زن و کودک در اثر تداوم حملات جنگنده‌هاي سعودي و نيز حملات توپخانه‌اي طي دو روز گذشته کشته شده‌اند.
بنا به اين گزارش، نيروهاي متجاوز به طور وحشيانه به هدف قرار دادن غيرنظاميان و محله‌هاي مسکوني متوسل شده‌اند اما دشمن در پيشروي در اطراف الدريهمي شکست خورده است.
در اين بيانيه آمده است؛ حمله ائتلاف متجاوز عربي به الدريهمي با شکست روبه‌رو شده و نيروهاي متخاصم و مزدوران متحمل تلفات و خسارت‌هاي سنگين شدند؛ 180 نيروي مزدور کشته و 136 تن از اين نيروها زخمي شده‌اند.
طي 72 ساعت گذشته نيروها و مزدوران وابسته به دولت مستعفي يمن در عملياتي سعي در اشغال الدريهمي و برخي مناطق ساحلي داشته‌اند.
نيروهاي وابسته به دولت عبدربه منصور هادي، رئيس‌جمهوري مستعفي يمن در تلاش براي پيشروي به سمت مرکز شهرستان الدريهمي و اشغال آن هستند.
اين عمليات در چارچوب عملياتي که مزدورانش نامش را "پيروزي طلايي" گذاشته‌اند، انجام مي‌شود.
عمليات مذکور از بيش از دو ماه است که آغاز شده و از حمايت ائتلاف سعودي – اماراتي برخوردار است.
هدف از عمليات اشغال شهر و بندر الحديده است. انصارالله از چهار سال پيش بر اکثر مناطق الحديده تسلط دارد.
وضعيت اسفناک ساکنان
با اين وضعيت ساکنان الدريهمي از سازمان‌هاي بين المللي خواسته‌اند به منظور ايجاد گذرگاه‌هاي امن براي خروج ساکنان وارد عمل شوند اما هيچ پاسخي دريافت نکرده‌اند.
منابع گفتند، با ورود درگيري‌ها به مناطق مسکوني غيرنظاميان قرباني حملات ائتلاف سعودي شده‌اند.
خبرگزاري آلمان نيز به نقل از ساکنان محلي گزارش داد، صدها خانواده در داخل شهرستان الدريهمي گير افتاده‌اند و نمي‌توانند منازل‌شان را به دليل تداوم درگيري‌ها ترک کنند و تک‌تيراندازها بر فراز منازل مستقر هستند.
منابع گفتند، تعدادي کشته در ميان غيرنظاميان مشاهده مي‌شود و زخمي‌ها به دليل اينکه امکان انتقال به بيمارستان‌ها را ندارند دچار خونريزي هستند و ده‌ها جسد متعفن نيز در خيايان‌ها مشاهده مي‌شود و هيچ کس نمي‌تواند آن‌ها را بردارد.
يوسف حاضري، سخنگوي وزارت بهداشت وابسته به انصارالله يمن روز سه‌شنبه گفت، نيروهاي دريايي و هوايي ائتلاف متجاوز منازل شهروندان، مساجد و ساختمان‌ها و تاسيسات بهداشتي در شهرستان الدريهمي را به شکل هيستيرک هدف گرفته‌اند و اين حملات منجر به کشته شدن 13 غيرنظامي و زخمي شدن 24 تن ديگر از ساکنان شد.
حاضري تصريح کرد: ائتلاف مانع از ورود خودروهاي صليب سرخ بين‌المللي به شهرستان الدريهمي مي‌شود.
صليب سرخ بين‌المللي نيز در بيانيه‌اي کوتاه نسبت به وقايع شهرستان الدريهمي در استان صعده ابراز نگراني کرد و گفت: در حال حاضر روي ارزيابي وضعيت اين شهرستان کار مي‌کند.
منابع به الجزيره نيز گفتند، ده‌ها غيرنظامي در شهرستان الدريهمي در جريان حملات بي‌هدف ائتلاف کشته و زخمي‌ شده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد