Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@20:51:12 GMT

سرقت 150 دکل در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۳۵۱۷

سرقت 150 دکل در تهران

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ چندی پیش نماینده شرکت ارتباطات تلفن سیار با مراجعه به پلیس از سرقت باتری‌های گران قیمت دکل‌های مخابراتی خبر داده و اعلام کرده بود که طی چند ده مورد سرقت در یکی دو ماه گذشته، باطری های این دکل‌ها از نقاط مختلف شهر تهران به سرقت رفته و مشکلاتی را برای سرویس دهی این شرکت به تلفن های همراه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با دریافت این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در جریان تحقیقات خود به سرنخ هایی از این سارقان دست یافته و پس از اطمینان از موضوع با هماهنگی مقام قضایی دو نفر از این سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که در بازرسی از مخفیگاه این افراد 107 باتری این دکل‌ها نیز کشف و ضبط شد.

این افراد در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفته و مشخص شد که تاکنون حدود 150 باتری را هنگام شب و با استفاده از تجهیزاتی همچون آهن بُر و ... به سرقت برده و تعدادی از آنها را به فروش رسانده اند که با توجه به قیمت تقریبی هرکدام از باطری ها که حدود 30 میلیون ریال ارزش دارد، میلیون ها تومان به جیب زده اند.

این افراد همچنین در بازجویی های پلیسی به همراهی یکی دیگر از همدستانشان نیز اعتراف کردند که تحقیقات پلیسی برای دستگیری این فرد در حال انجام است.

متهمان دستگیر شده در ادامه روند رسیدگی به جرمشان، به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرا، ارجاع شده و باتری های کشف شده از آنان نیز به شرکت ارتباطات تلفن سیار بازپس داده شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سرقت دکل های مخابراتی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با هماهنگی قضائی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری خودرو احتکاری را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش باطری‌های احتکاری را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه مالک انبار دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

کد خبر 6091116

دیگر خبرها

  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش