Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@06:47:17 GMT

بهترین قیمت بلیط هواپیما را از ایوار بخواهید

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۳۶۶۸

بهترین قیمت بلیط هواپیما را از ایوار بخواهید

قیمت مناسب و قدرت انتخاب بالا در سامانه آنلاین پرواز ایوار، اصلی‌ترین مزیت نسبت به رقبا به حساب می‌آید.

به گزارش شریان نیوز،شاید نام شرکت مسافرتی ایوار را در زمینه اجرای متعدد تور اروپا، بلیط قطار اروپا، خدمات سی آی پی (CIP)، صدور گواهینامه بین‌المللی، بیمه مسافرتی و .... شنیده باشید، اما محصول جدید ایوار، ارائه بلیط هواپیمای داخلی و خارجی به صورت آنلاین است تا قدمی دیگر در راستای ارتقاء صنعت گردشگری برداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از سال‌ها تجربه موفق در زمینه اجرای تورهای ورودی و خروجی و سایر خدمات گردشگری، حالا ایوار با پیاده سازی سامانه آنلاین پرواز و ارائه آنلاین بلیط هواپیما، سبد محصولات خود را کامل‌تر کرده است تا با مراجعه به وبسایت این شرکت، تمام نیاز‌های خود برای یک سفر لذت بخش را برطرف کنید.

 

قیمت مناسب و قدرت انتخاب بالا در سامانه آنلاین پرواز ایوار، اصلی‌ترین مزیت نسبت به رقبا به حساب می‌آید. در این سامانه می‌توانید با صرفه‌جویی در وقت و بدون نیاز به مراجعه حضوری، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و فقط با یک کارت شتاب (حتی برای بلیط هواپیما خارجی) بلیط خود را تهیه کنید. سامانه آنلاین بلیط هواپیما ایوار با فیلتر‌های مختلف و متنوع نظیر قیمت، ساعت رفت و برگشت، تعداد توقف‌های هواپیما و کلاس‌های پروازی، بهترین گزینه‌ها را به شما نشان می‌دهد. همچنین شما می‌توانید ارزان‌ترین قیمت بلیط در سه روز قبل و سه روز بعد از تاریخ وارد شده خود را مشاهده کنید تا در صورت امکان جابجایی سفر خود، مناسب‌ترین بلیط را تهیه کنید.

 

تیم پشتیبانی آنلاین که یکی از خدمات سیستم آنلاین پرواز ایوار به حساب می‌آید، در تمامی مراحل از انتخاب تا لحظه خرید بلیط هواپیما در کنار شما هستند و جای نگرانی برای پرواز شما باقی نمی‌گذارند. پس همین حالا به وبسایت ایوار مراجعه کنید و از خرید یک پرواز به یادماندنی لذت ببرید.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)

شادروان سلامی با اجرای برنامه‌های تلویزیونی پرطرفداری، چون مسابقه هفته و پرواز ۵۷ از چهره‌های شناخته شده سیما در سال‌های ابتدایی دهه ۱۳۷۰ محسوب می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۳ اردیبهشت ۱۳۷۳ خبر درگذشت و یک روز بعد خبر خاکسپاری این مجری را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکس کمال‌الحق سلامی و عکسی از ارژنگ امیرفضلی و سعید آقاخانی در برنامه پرواز ۵۷ را تماشا کنید.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه