Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکرده جریان تراریخته‌پرست که تا به امروز در مقاطع مختلف، عدم پایبندی حداقلی خود به اخلاق، صدق و امانت را به اثبات رسانده، با اقدام غیراخلاقی اخیر خود، بر دروغ‌گویی و دروغ‌پردازی مطلق خود مهر تایید نهایی کوبید! ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ اجتماعی محیط زیست نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ جریان تراریخته‌پرست نفوذی در بدنه تصمیم‌سازی و اجرایی دولت تدبیر و امید ظاهراً به واسطه ناکامی‌های پیاپی خود در اجرای نقشه آلوده کردن مزارع کشور با کشت انبوه محصولات تراریخته، اخیراً وارد فاز اقدامات غیراخلاقی نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان از این قرار است که "ب.ق" به‌عنوان سرکرده این جریان نفوذی در دولت به واسطه افشای ابعاد وابستگی آنها به مافیای جهانی تراریخته و خانواده بدنام راکفلرها و مراورداتی که چهره‌های داخلی این جریان با مونساتو دارند، به‌شدت عصبانی شده و همین عصبانیت باعث ارتکاب به اقدامات ناسنجیده توام با عصبانیت و بلاهت طی ماه‌های اخیر شده است.

تمام عصبانیت و بلاهت اخیر سرکرده این جریان ناشی اقدامات افشاگرانه رسانه‌های مستقل است که باعث شده افکار عمومی در مخالفت با اقدامات منفعت‌طلبانه این جریان وارد عرصه شوند و همین امر زمینه انتقام‌جویی این جریان از رسانه‌های مستقل با تحریف زشت و غیراخلاقی اظهارات برخی از مسئولان ارشد را باعث شده است.

در همین راستا، "پایگاه اطلاع‌رسانی بیوتکنولوژی ایران" به‌عنوان رسانه تحت امر سرکرده تراریخته در ایران در تاریخ اول مرداد ماه جاری اقدام به انتشار خبری به نقل از "علی‌اکبر صالحی؛ رئیس سازمان انرژی هسته‌ای" کرد.

این سایت تحت امر سرکرده تراریخته در خبر مورد اشاره، مدعی شد که رئیس سازمان انرژی هسته‌ای طی بازدید از "پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی" گفته: "در حوزه تراریخته عقب‌نشینی نکنید!"

همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی بیوتکنولوژی ایران در ادامه خبر خود، مدعی شده بود که صالحی در دفاع از محصولات تراریخته گفته است: "منطقی نیست وقتی سالانه مجبور به واردات ده میلیون تن محصول تراریخته هستیم این محصولات را در داخل کشور تولید نکنیم. آیا تولید داخل حرام است و واردات حلال؟ ... برای تولید داخلی محصولات تراریخته در برابر جریان های مخالف عقب نشینی نکنید و مقاومت کنید!"

انتشار این مطلب در سایت مورد اشاره به نقل از رئیس سازمان انرژی هسته‌ای، موجی از مخالفت‌ها و نقدهای اساتید بیوتکنولوژی، کارشناسان حوزه محیط زیست و آگاهان این حوزه، علیه علی‌اکبر صالحی را در پی داشت.

اما در نهایت، رئیس سازمان انرژی هسته‌ای با مشاهده این حجم از واکنش‌ها و نقدها با ارسال جوابیه‌ای، پرده از ابعاد پنهان و اقدام غیراخلاقی جریان تراریخته‌پرست برداشت.

علی‌اکبر صالحی در جوابیه خود به صراحت اعلام کرد که هرگز جمله‌ای با  این مضمون که "در حوزه تراریخته عقب‌نشینی نکنید" نگفته است!

مسئول دفتر رئیس سازمان انرژی هسته‌ای با تکذیب حمایت صالحی از محصولات تراریخته به‌صورت رسمی اعلام کرد: سایتی که این خبر به نقل از آن چاپ شده است، در تنظیم خبر بی‌دقتی کرده است و دکتر صالحی در بازدید از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در پاسخ به مشکلات مطروحه از طرف محققین این پژوهشگاه که گفته بودند: ما خود می‌توانیم محصولات تراریخته تولید کنیم اما سالانه میلیاردها دلار از خارج وارد می‌کنند، اظهار داشته بود: "لازم است شما از طریق مصاحبه با رسانه‌ها استدلال‌های خود را مطرح کنید."

با این اوصاف، دروغ‌پردازی و اقدام غیراخلاقی رسانه تحت امر سرکرده جریان تراریخته‌پرست در تحریف آشکار اظهارات رئیس سازمان انرژی هسته‌ای محرز است چرا که علی‌اکبر صالحی در این بازدید صرفاً خواستار طرح استدلال‌های جریان حامی تجاری‌سازی محصولات تراریخته در ایران شده و به‌هیچ عنوان سخنی در تایید اقدامات پرمخاطره و منفعت‌طلبانه این جریان نداشته است.

در پایان تذکر این نکته ضروری است که جریان نفوذی تراریخته‌پرست و سرکرده آن که تا به امروز در مقاطع مختلف، عدم پایبندی حداقلی خود به اخلاق، صدق و امانت را به اثبات رسانده، با اقدام غیراخلاقی این اخیر خود، بر دروغ‌گویی و دروغ‌پردازی مطلق خود مهر تایید نهایی را کوبیده است!

حال افکار عمومی و توده مردم کشورمان از اقشار مختلف می‌تواند قضاوت روشن‌تری درباره سایر ادعاهای این جریان در تلاش برای تجاری‌سازی محصولات تراریخته در ایران داشته باشند چرا که تنها چیزی که برای سرکردگان این جریان اهمیت دارد، سود نجومی و کثیفی است که قرار است با کشت انبوه محصولات دستکاری شده ژنتیکی به‌دست آورند و در این مسیر، وارد شدن صدمات مهلک به سلامت مردم ایران و محیط زیست کشور برای آنها از کوچکترین اهمیتی برخوردار نیست.

انتهای پیام/

Rsaadati/Psaadati/S2,23/CT7 واژه های کاربردی مرتبط تراریخته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراریخته تراریخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره امیدآفرینی در جامعه و میان کارکنان سازمان‌ها و خانواده‌های آنان گفت: امیدآفرینی باید یکی از مؤلفه‌ها و خروجی‌های شورای فرهنگی باشد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در نخستین نشست شورای فرهنگی و ورزشی این شرکت که به میزبانی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد، به آموزه‌های دینی درباره ورزش و سلامتی اشاره کرد و گفت: ورزش و سلامتی باید همیشه در شرکت پایانه‌های نفتی ایران جاری و ساری باشد و نباید به آن موردی نگاه کرد.

وی خواستار برنامه‌ریزی مداوم در امور فرهنگی و ورزشی شد و افزود: در شورای فرهنگی باید با برنامه حرکت کرد و از موازی‌کاری جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه پارسال برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و تخصیص بودجه در حوزه فرهنگی را به مراحل خوبی رساندیم، گفت: امسال در همه حوزه‌ها از پروژه‌های جاری گرفته تا فعالیت‌های پروژه‌ای باید جذب اعتبار از بودجه‌های مصوب انجام شود.

غریبی با بیان اینکه باید در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی هدف‌گذاری داشته باشیم، تصریح کرد: انتظار ما در شورای فرهنگی امیدآفرینی میان کارکنان و خانواده‌ آنهاست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره امیدآفرینی و نشاط آفرینی در جامعه و میان کارکنان سازمان‌ها و خانواده‌های آنها بیان کرد: امیدآفرینی و نشاط آفرینی باید یکی از مؤلفه‌ها و خروجی‌های شورای فرهنگی باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های مناسبتی به تنهایی کفایت نمی‌کند، گفت: محصول این برنامه‌ها باید ایجاد امید میان همکاران و خانواده آنها باشد.

غریبی همچنین خواستار برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای امسال شد و افزود: باید از اجرای برنامه‌های آنی و ناگهانی خودداری شود.

وی با تأکید بر جذب مخاطب در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی گفت: جذب مخاطب در کارهای فرهنگی بسیار مهم است و باید در همه برنامه‌ها به مخاطب توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر سرمایه‌گذاری در مساجد تأکید کرد و افزود: باید برای مقابله با تهاجم‌ فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان برنامه داشته‌ باشیم. یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها تقویت مساجد و برنامه‌ریزی برای حضور و انس جوانان و فرزندان با مساجد است.

غریبی بیان کرد: متأسفانه فضای رسانه‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند از لحاظ فرهنگی به خانواده‌ها آسیب وارد کرده است، بنابراین برگزاری برنامه‌های ویژه و هدفمند فرهنگی بر مبنای آموزه‌های دینی برای خانواده‌های کارکنان می‌تواند موجب جذب مخاطب و اثرگذاری لازم شود.

وی با بیان اینکه پارسال حدود ۴ هزار نفر را به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام کردیم، افزود: اعزام این تعداد از همکاران ما و خانواده‌های آنان به مشهد مقدس هم موجب تقویت روحیه معنوی، ایجاد شور و شعف بین آنان شده و هم امیدآفرینی و نشاط را در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه بیشترین آمار اعزام همکاران به مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی و سیاحتی را در سال ۱۴۰۲ داشتیم، ابراز امیدواری کرد این رکورد امسال شکسته شود.

غریبی همچنین بر اجرای آیین‌های پرشمار در نقاط مختلف کشور تأکید کرد و گفت: نباید اجرای آیین‌ها متمرکز به یک منطقه از مناطق عملیاتی باشد، زیرا خانواده‌های همکاران ما در سراسر کشور حضور دارند و شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیز در پنج نقطه کشور منطقه عملیاتی دارد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های مختلف در شهرهایی که خانواده‌های همکاران ما در آنها مستقرند نشان می‌دهد شرکت پایانه‌های نفتی ایران به همسران و پدران آنان احترام می‌گذارد و این خانواده‌ها در سراسر کشور دیده می‌شوند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی با بیان اینکه نگاه این شرکت باید فرامنطقه‌ای باشد، افزود: ما در پنج استان کشور منطقه عملیاتی داریم، بنابراین باید در این استان‌ها توزیع منابع را به‌صورت عادلانه انجام دهیم و منابع فرهنگی را با توجه به حضور خانواده‌ها در همه این مناطق توزیع کنیم، ضمن اینکه جزیره خارک نیز با توجه به اهمیت و حضور خانواده‌های ساکن در حد خودش باید دیده شود.

غریبی در پایان گفت: در روند برنامه‌ریزی شورای فرهنگی و ورزشی باید شاهد اقدام‌های ماندگار و اثربخش باشیم.

دیگر خبرها

  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • گور‌های جمعی، مکان‌هایی که ابعاد نقض حقوق شهدای غزه را افشا می‌کند
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • اسرار مخفی گورهای تاریخی افشا شدند
  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد