Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره یارانه‌ها و تغذیه دانشجویی صندوق رفاه گفت: قرارداد‌های دانشگاه‌ها در زمینه تغذیه دانشجویی رتبه‌بندی می‌شوند و به دانشگاه‌هایی که قرارداد‌های ضعیف دارند، توصیه‌های لازم صورت می‌گیرد.

به گزارش دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، سی و چهارمین نشست کارگروه کنترل و نظارت تغذیه دانشجویی دانشگاه‌های کشور با حضور حسن جعفری، رئیس اداره یارانه‌های تغذیه دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فنآوری، علی‌اکبر کجباف، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان و دبیر منطقه شش دانشگاه‌های کشور، پژمان طهماسبی، معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد و جمعی از روسای ادارات تغذیه و کارشناسان تغذیه دانشجویی مناطق ۱۳ گانه دانشگاه‌های کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پژمان طهماسبی در این نشست ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه گفت: سی و چهارمین نشست کارگروه کنترل و نظارت تغذیه دانشجویی دانشگاه‌های کشور طی دو روز با هدف سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی و ارتقای سطح کیفی آشپزخانه‌های دانشگاه‌های کشور برگزار شده و هدف این کارگروه برنامه‌ریزی دقیق برای برطرف کردن مشکلات در این حوزه است.

حسن جعفری، رئیس اداره یارانه‌ها و تغذیه دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فنآوری نیز در این نشست گفت: کارگروه کنترل و نظارت تغذیه دانشجویی دانشگاه‌های کشور توسط صندوق رفاه دانشجویان تشکیل‌ شده است و جلسات متعددی دارد که سی و چهارمین آن در دانشگاه شهرکرد در حال برگزاری است.

جعفری در ادامه افزود: این کارگروه کار‌های مختلفی از جمله قرارداد تیپ دانشجویی، قرارداد خرید، طبخ و توزیع غذا با پنج آیین‌نامه تخصصی در حوزه بهداشت، آنالیز غذا، شیوه‌نامه پخت و نیروی انسانی را تدوین کرد که به تمام دانشگاه‌ها ابلاغ شد، از دیگر کار‌های انجام شده در این کارگروه است و آشپزخانه‌هایی که از لحاظ تجهیزات و فضا، دچار مشکل بودند و در سطح سه قرار می‌گرفتند با بودجه تخصیص یافته که ۵۰ درصد با کمک صندوق رفاه دانشجویان و۵۰ درصد دیگر از اعتبار خود دانشگاه‌ها تامین می‌شود، در تابستان امسال ارتقا پیدا کرده و به سمت صنعتی شدن حرکت کنند.

وی گفت: ما در این کارگروه قصد داریم قرارداد‌های دانشگاه‌ها در زمینه تغذیه دانشجویی را رتبه‌بندی کنیم و ببینیم که دانشگاه‌ها از لحاظ بستن نوع قرارداد چگونه عمل می‌کنند تا بتوان به دانشگاه‌هایی که قرارداد‌های ضعیف دارند، توصیه‌های لازم صورت پذیرد.

رئیس اداره یارانه‌ها و تغذیه دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فنآوری خاطرنشان کرد: از برنامه‌های آینده این کارگروه بررسی سیستم‌های کنترل تغذیه دانشجویان است تا دانشگاه‌های که ازلحاظ سیستم کنترل تغذیه‌ای در سطح خوبی قرار ندارند را شناسایی کنیم و برای آن‌ها بسته‌های آموزشی تدوین کنیم.

علی اکبر کجباف نیز در این نشست مطرح کرد: سی‌وچهارمین نشست کارگروه تغذیه دانشجویی دانشگاه‌های کشور که از سوی صندوق رفاه با هدف بررسی مباحث پیرامون تدوین قرارداد تیپ تغذیه و نحوه نظارت بر قرارداد تغذیه و سامان‌دهی امور مربوط به غذاخوری دانشجویی در بخش غذای دانشجویی و رستوران‌های مکمل در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود، در راستای تدوین مطالبی است که در این کارگروه به‌صورت تخصصی انجام می‌شود و به دنبال تدوین محور‌های موردبررسی در این کارگروه هستیم تا در شصت و دومین نشست معاونین دانشجویی دانشگاه‌های کشور که در شهریور برگزار خواهد شد، نهایی شوند و جهت اجرا به دانشگاه‌ها ابلاغ شوند.


وی یادآور شد: دراین راستا کمیسیون‌های پنج‌گانه در نشست معاونین که در شهریورماه برگزار می‌شود، تشکیل‌شده است که یکی از این کمیسیون‌ها به منطقه شش و ده محول شده که پیرامون مسائل و مشکلات مالی و بودجه‌ای حوزه دانشجویی بحث می‌کند و محور‌های ده‌گانه موردبحث در این کمیسیون، امروز نیز در این کارگروه موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌ها در بخش دانشجویی در زمینه قرارداد و در زمینه تعدیل و صرفه‌جویی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی مطرح و مورد بحث بررسی قرار گرفت تا پس از نهایی شدن در نشست معاونین جهت اجرا به دانشگاه‌ها ابلاغ شود.


گفتنی است، این کارگروه روز‌های ۲۳ و ۲۴ مردادماه با حضور یک تیم از صندوق رفاه دانشجویان و روسای ادارات تغذیه دانشگاه‌های کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی پزشکی ارجاع داده شد.

 

دغدغه های روز/

طرح رتبه بندی برخی از معلمان بازنشسته چه زمانی اجرا می‌شود؟

معلمان بازنشسته در انتظار اجرای طرح رتبه بندی

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد