Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:49:12 GMT

ساق‌های ناشناخته؛ امیدها در مرز شهرت فوتبالی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۵۶۴۹

امیدهای فوتبال ایران به دنبال کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی و خودنمایی خود در این رقابت‌های مهم هستند.

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی ۲۰۱۷ نوجوانان که حدود ۱۰ ماه قبل برگزار شد، با نتایج فوق‌العاده شاگردان عباس چمنیان که صدرنشین مرحله گروهی شدند، بعد از آن مکزیک را شکست دادند و در مرحله یک چهارم نهایی به اسپانیا باختند، علاوه بر عملکرد تاریخی موجب شد تا ستاره‌های کم سن و سال این تیم به فوتبال ایران و باشگاه‌های داخلی و خارجی معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یونس دلفی، الله‌یار صیادمنش، طاها شریعتی، محمد شریفی و ... ازجمله بازیکنانی بودند که با درخشش در تیم ملی نوجوانان خود را بر سر زبان‌ها انداختند و حالا این فرصت در اختیار امیدهای فوتبال ایران قرار گرفته تا بتوانند در رقابت‌های آسیایی نتیجه مطلوبی بگیرند و در کنار نتیجه تیمی نیز دیده شوند.

 

در جمع شاگردان زلاتکو کرانچار ستاره‌های نوظهور زیادی ازجمله مهدی قائدی، یونس دلفی، ابوالفضل رزاق‌پور، محمدرضا آزادی و ... هستند که اکنون به مسابقات آسیایی اندونزی اعزام شدند، حضور دارند و هواداران فوتبال ایران امیدوار به درخشش این بازیکنان و ساق‌های ناشناخته آنها هستند.

 

ملی پوشان امید ایران که امروز نخستین مسابقه خود را برابر عربستان برگزار می‌کنند، با وجود زمین‌های نه چندان مطلوبی که برای تمرینات‌شان تدارک دیده شده، اما با جدیت و تلاش زیاد کارشان را با توپ‌های جام جهانی در تمرینات پیگیری کرده‌اند تا بتوانند با خودنمایی خود و تاثیرگذاری در ترکیب تیم ملی، به موفقیت بزرگی برسند.

 

 

 

 

عکس‌ها از: امیرحسینی- جاکارتا

نوجوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان مس سونگون در ورزشگاه پاس قوامین است.

هواداری‌ها که فصل گذشته به نیمه نهایی جام حذفی رسیده بودند حالا در پی رسیدن دوباره به جمع تیم‌های پایانی هستند‌.

مسعود شجاعی در این بازی از آرشا شکوری، گلر زیر ۱۹ سال و ادریس رحمانی خرید زیر ۲۳سال این تیم در پنجره زمستانی از استقلال ملاثانی استفاده می‌کند.

ترکیب هوادار:
آرشا شکوری، محسن سفیدچقایی، امیرحسین پورمحمد، صائب محبی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد میری، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، یونس شاکری و عبدالکریم اسلامی

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • بازیگرانی که از کودکی به شهرت رسیدند (فیلم)