Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:21:11 GMT

369 پروانه کسب در مهاباد صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۵۹۵۱

369 پروانه کسب در مهاباد صادر شد

هاشم لاجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با صادر شدن این تعداد پروانه کسب در مهاباد برای بیش از یکهزار نفر اشتغال ایجاد شده است.
وی با اشاره به لزوم بازرسی و نظارت بر بازار بیان کرد: در یک ماه گذشته یکهزار و 140 مورد بازرسی از واحدهای صنفی مهاباد انجام شده که 69 پرونده تخلف در این خصوص تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده های تخلف 800 میلیون ریال است، ادامه داد: عمده صنف های متخلف در بخش خوراکی، لوازم یدکی و مکانیکی و صنف خدمات شامل تعمیر لوازم خانگی بوده است.
رییس اتاق اصناف مهاباد اضافه کرد: گران فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور فروش به ترتیب بیشترین موارد تخلف بوده است.
لاجانی با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از تولیدات و کالای داخلی گفت: براساس ابلاغیه اتاق اصناف کشور واحدهایی که فروش، تبلیغ و استفاده از کالای داخلی دارند، می توانند تا سقف 50 درصد در هزینه صدور پروانه تخفیف بگیرند که تاکنون حدود 30 واحد صنفی مهاباد از این مزایا استفاده کرده است.
وی افزود: به منظور جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی سه گروه 2 نفره به صورت 2 نوبته بازرسی و نظارت بر بازار را انجام می دهند.
وی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف، گران فروشی و احتکار با شماره 124 یا شماره ثابت 42229974 تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند.
به گزارش ایرنا، 6 هزار و 800 واحد صنفی در مهاباد فعالیت می کنند؛ این شهرستان با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9903/3093/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان غربی اشتغال صادر پروانه مهاباد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی «خمه» الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۵ تن خوراک ماهی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6090920

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی