Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@06:38:52 GMT

پرداخت خسارت وارده به دام توسط پلنگ در درگز

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۶۱۹۱

پرداخت خسارت وارده به دام توسط پلنگ در درگز

قدس آنلاین:با حضور کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در شهرستان درگز ۴فقره خسارت وارده از سوی پلنگ جبران شد.

حسین اصلاحی رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: در پی خسارت وارده از سوی پلنگ به ۴ دامدار درگزی، اقدامات قانونی برای جبران خسارت وارده از سوی محیط زیست صورت پذیرفت و پس از کارشناسی و بازدید از محل وقوع خسارت و تکمیل فرآیند اداری، پرونده‌ متشکله به سازمان حفاظت محیط زیست ارجاع و خسارت ناشی از حمله‌ی پلنگ به دام‌های ۴ نفر از دامداران درگزی از سوی شرکت بیمه‌ای طرف قرارداد سازمان پرداخت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حواله‌های صادره جهت پرداخت خسارت با حضور کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست کشور و اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در محل اداره حفاظت محیط زیست درگز به خسارت دیدگان تحویل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: شهرستان درگز با وجود ۷ منطقه تحت مدیریت یکی از حوزه‌هایی است که تنوع زیستی بسیار غنی دارد و تنها پارک ملی استان نیز در این شهرستان قرار گرفته و به بهشت پلنگ‌های ایرانی شهرت یافته است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: درگز یوزپلنگ ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و با همت شهرداری و شورای شهر آواجیق زباله‌ها و کیسه‌های پلاستیکی رها شده در حاشیه سایت زباله این شهر جمع آوری شد.

حجت آذریار یکی از اهداف این برنامه، که با ساماندهی کلی سایت زباله شهری و با نظارت اداره حفاظت محیط زیست چالدران برگزار شد را ترویج حفاظت از محیط زیست و نه به کیسه‌های پلاستیکی عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران