Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سی و هشتمین دوره رقابت های جودو نوجوانان پسر قهرمانی کشور شامگاه سه شنبه با قهرمانی تیم خراسان شمالی در سالن آزادی سنندج به کار خود پایان داد.

این پیکارها طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ مردادماه با حضور ۲۶۴ جودوکار در قالب ۳۳ تیم از استان سراسر کشور برگزار شد.

جودوکاران مدعی شرکت کننده در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱، ۹۰ و ۹۰+ کیلوگرم انفرادی و در بخش مسابقات تیمی در وزن های ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱ و ۸۱+ کیلوگرم با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تیمی: خراسان شمالی قهرمان شد، تهران جایگاه دوم را کسب کرد، کردستان و خوزستان مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

همچنین در بخش انفرادی، خراسان شمالی با دو طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه نخست قرار گیرد، تهران با یک طلا، یک نقره و یک برنز عنوان دوم را به دست آورد، آذربایجان شرقی با یک طلا و یک برنز در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم کردستان با یک طلای سینا منوچهری و یک مقام پنجمی سینا شیخ رشی رده ششم را از آن خود کرد.

در پایان این مسابقات به نفرات و تیم های برتر مدال، حکم و کاپ قهرمانی از سوی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش اهداء شد.

کد خبر 4374983

منبع: مهر

کلیدواژه: جودو قهرمانی کشور ورزش و جوانان کردستان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور