Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@19:51:37 GMT

​ترامپ، کارمند سابق کاخ سفید را "سگ" خواند!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۶۹۷۵

​ترامپ، کارمند سابق کاخ سفید را 'سگ' خواند!

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری فرانسه نوشت: سخنان تند و تیز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا خطاب به اوماروسا مانیگو نیومن بود که سال‌ها پیش به عنوان ستاره برنامه تلویزیونی "کارآموز" دونالد ترامپ در شبکه ان‌بی‌سی درخشید و بعدا توانست شغلی در کاخ سفید با حقوق ۱۸۰ هزار دلاری دست و پا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوماروسا دوشنبه فایلی از یک مکالمه خصوصی خودش با دونالد ترامپ را منتشر کرد که مربوط به پس از اخراج او از کاخ سفید به خواست جان کلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری آمریکا می‌شد.

ترامپ پیشتر اوماروسا مانیگو نیومن را که در آمریکا با نام کوچکش شهرت دارد، دارای یک زندگی پست و بزهکارانه توصیف کرده بود.

این اظهارات سخیف رهبر کاخ سفید پس از آن ایراد شد که اوماروسا فایلی صوتی از اخراجش به دست جان کلی منتشر کرد که ظاهرا در اتاق وضعیت کاخ سفید ضبط شده بود.

اما رئیس‌جمهوری آمریکا سه‌شنبه شعله جنگ لفظی را بالاتر کشید و نیش کلامش به حدی بی‌سابقه شد. ترامپ در پیامی توئیتری نوشت: وقتی به یک فرد "بی‌عقل" با زندگی پست و نزار فرصتی می‌دهید و در کاخ سفید شغل پیدا می‌کند، فکر کنم چیز خوبی از آب درنیاید. احسنت به ژنرال کلی برای اخراج فوری این "سگ"!

براساس اعلام کاخ سفید، افشاگری اوماروسای ۴۴ ساله نقض جدی اعتماد رئیس‌جمهوری است.  گزارش‌ها حاکی از آنند، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ از این دستیار سابق ترامپ که کتابی انتقادی درباره کاخ سفید هم به رشته تحریر درآورده است شکایت کرده است.

اوماروسا سه‌شنبه در توضیح اقداماتش به سی‌بی‌اس درباره چرایی ضبط این مکالمه گفت: فردی هستم که خودم هوای خودم را دارم. در جهان ترامپ، همه دروغ می‌گویند. همه یک روز حرفی می‌زنند و روز دیگر داستانشان را تغییر می‌دهند. می‌خواستم سندی داشته باشم... که اگر روزی در موقعیتی قرار گرفتم که همانطور که شما گفتید، آنها اعتبار مرا زیر سوال ببرند، از آن استفاده کنم.

این دستیار سابق ترامپ اخیرا با انتشار کتابی تحت عنوان "روانی: روایت یک خودی از کاخ سفید ترامپ" خشم رئیس‌جمهوری آمریکا و حامیان او را برانگیخته است. ستاد ترامپ مدعی است که این خانم مفاد توافق عدم افشاگری را که سال ۲۰۱۶ امضا کرده بود، شدیدا نقض کرده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم

به گزارش صدای ایران از ایرنا به نقل از رویترز، زلنسکی در سخنرانی شبانه خود گفت: این روز‌ها بسیار مهم است. باید تمرکز داشتبه باشیم. باید تقدیر ویژه‌ای از مبارزان تیپ ۱۱۰ مکانیزه ارتش به عمل آورد که امروز یک سوخوی-۲۵ دیگر روسیه را سرنگون کردند.

رئیس جمهوری اوکراین به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرد.

اظهارت شنبه شب زلنسکی در حالی است که وزارت کشور روسیه وی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد.

در پایگاه اطلاعاتی افراد تحت تعقیب و مورد پیگرد وزارت کشور فدراسیون روسیه آمده است: ولودیمیر الکساندرویچ زلنسکی، متولد ۲۵ ژانویه ۱۹۷۸ تحت یکی از مواد قانون کیفری تحت تعقیب است.

بنا بر گزارش این رسانه روس، در این پایگاه اطلاعاتی به جرمی که زلنسکی بر اساس تحت تعقیب است، اشاره نشده است.

پترو پوروشنکو رئیس جمهوری سابق، اولکساندر لیتویننکو دبیر شورای امنیت و دفاع ملی، میخائیل کووال وزیر دفاع سابق و والنتین نالیوایچنکو قانونگذار اوکراینی نیز در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفته‌اند.

رئیس جمهور روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشور‌های غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیارد‌ها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم