Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه استفاده از زبان هنر در انتقال مفاهیم ارزشی، تاثیرگذاری بیشتری دارد، گفت: رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس بهتر از دیگران می‌توانند این ارزش‌ها را بیان کنند.

وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: مفاهیم دفاع مقدس صرفاً با سخنرانی انتقال نمی‌یابد و باید برای نسل جوان از شیوه‌های هنری و متناسب با سلیقه آنان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشدید نبرد اقتصادی دشمنان با ملت ایران، گفت: در چنین شرایطی به تزریق روحیه امید، وحدت، مقاومت و سلحشوری بسیار نیاز داریم و یادآوری تاریخ انقلاب و دفاع مقدس می‌تواند برای کسانی که زندگی روزمره آنها را دچار غفلت و فراموشی کرده موثر باشد.

وی با تأکید بر ارائه برنامه‌های مدون از سوی دستگاه‌های اجرایی استان برای هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: خوشبختانه هفته دفاع مقدس هر سال تکرار می‌شود و دستگاه‌ها به وظایف خود آشنا هستند؛ اما هر سال این برنامه‌ها باید تنوع داشته باشد.

خدابخش همچنین تأکید کرد که نقش جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس در ویژه‌برنامه‌های این هفته فراموش نشود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن فرهنگی مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی انتقال مفاهیم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه‌ی بارشی فعال از روز پنجشنبه به استان خبر داد.

محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: نفوذ سامانه بارشی فعال از روز پنجشنبه استان را تحت تاثیر قرار داده و علاوه بر بارش‌های رگباری موجب وزش باد گاهی تا نسبتا شدید می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت سامانه‌ی بارشی مذکور تا اواسط هفته آینده ادامه می‌یابد که شدت فعالیت این سامانه از شب پنجشنبه تا شب شنبه بیشتر خواهد خواهد بود.

وی افزود: از لحاظ دمایی تغییرات قابل توجهی وجود نخواهد داشت اما طی روزهای پنجشنبه تا شنبه به طور نسبی دمای هوا کاهش خواهد یافت.

امیدفر در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۸ و ۱۶ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی آن نیز ۲۲ درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته پنج درجه کاهش یافته است.

وی در خصوص خنک‌ترین و گرمترین شهر استان اضافه کرد: ورزقان با دمای سه درجه بالای صفر خنک‌ترین و جلفا با دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود