Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@12:54:21 GMT

عبور هواپیماهای آمریکایی از ایران!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۷۵۲۸

عبور هواپیماهای آمریکایی از ایران!

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سال‌های طولانی است که شرکت‌های هواپیمایی مسافربری ایرانی در اقدامی مغایر با حقوق بشر و با بهانه‌های واهی از سوی آمریکا مورد تحریم واقع شدند و حتی اجازه خرید قطعات نیز به آن‌ها داده نمی‌شود.
 

البته با اجرای برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام، تحریم‌های آمریکا برای برخی شرکت‌های هواپیمایی ایران رفع شد و قراردادهایی برای خرید هواپیما نیز میان شرکت‌های ایرانی و غربی به امضا رسید، اما با خروج یکجانبه ترامپ از توافق هسته ای، مجوزهای فروش هواپیما به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی نیز باطل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این همه و در شرایطی که خط و نشان‌های طرف آمریکایی برای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی تمامی ندارد، اما هواپیماهای تجاری آمریکایی آزادانه در آسمان کشورمان پرواز می‌کنند.

عبور هواپیمای بوئینگ 777 شرکت آمریکایی FedEx با علامت ثبتی N869FD از آسمان کشورمان – 23 مردادماه 97 عبور هواپیمای بوئینگ 747 شرکت آمریکایی UPS با علامت ثبتی N570UP از آسمان کشورمان – 23 مردادماه 97

مشخص نیست سازمان هواپیمایی کشوری، به عنوان نهاد متولی صنعت حمل و نقل هوایی کشورمان به چه علت برای این هواپیماها مجوز پرواز صادر کرده و چرا در شرایطی که شرکت‌های هواپیمایی ایرانی با تحریم‌های طرف آمریکایی مواجه هستند، هنوز هواپیماهای تجاری آمریکایی اجازه عبور از آسمان کشورمان را دارند؟

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، بر اساس ادعای این نهاد آمریکایی، این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

آمریکا برای این ایرانی ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد ! + عکس و مشخصات پاداش میلیون دلاری آمریکا برای تعقیب این ۲ ایرانی کد خبر 847029 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان