Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:37:47 GMT

پوشش شبکه های ارتباط مخابراتی در بوشهر ارتقا یابد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۷۶۶۳

پوشش شبکه های ارتباط مخابراتی در بوشهر ارتقا یابد

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: در این ارتباط انتظار می رود وضعیت شبکه های ارتباطی در جزیره خارگ و شهرستان جم نیز با توجه به وجود برخی کاستی بطور ویژه بهبود یابد.
وی با اشاره به اهمیت ارتباطات و اینترنت در فضای کنونی اضافه کرد: امروزه اینترنت، مخابرات و شبکه های ارتباطی جزو نیازهای اولیه جامعه است و می طلبد که شرایط برای این مهم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گراوند با بیان اینکه سیستم های ارتباطی نقشی مثبت درجامعه دارند، اظهارداشت: برای انجام همه امور مربوط به برنامه ریزی و توسعه نیازمند، ارتقا سیستم های ارتباطی و مخابراتی هستیم.
وی ادامه داد: برای همگرایی و هم افزایی با مدیران شهرستانی و تنظیم برنامه توزیع اعتبارات، نشست های شورای برنامه ریزی و توسعه در 10 شهرستان استان برگزار شده است.
گراوند گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وجود مشغله های زیاد در هفته جاری سفری 2 روزه به استان بوشهر خواهند داشت.
7212/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان بوشهر اینترنت مخابرات معاون وزیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی که در چند روز گذشته در استان فعال بود، به‌تدریج در حال خروج از استان است، اما همچنان در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و مناطق شرقی استان و بارش پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نیست.

طلیعه محمدی از ورود سامانه بارشی جدیدی به استان در اواسط هفته خبر داد و افزود: برای روز دوشنبه و سه‌شنبه، افزایش ناپایداری‌ها در مناطق شمالی و مرکزی استان و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد را تا ظهر فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰، گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته این کارشناس هواشناسی استان بوشهر، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۲۰، مد دوم ساعت ۱۷:۰۵ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود