Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان تامین داروی بیماران خاص تغییر نمی‌کند. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز  در جمع خبرنگاران درباره  پیگیری پرونده مالیاتی پزشکان اظهار داشت: این موضوع را باید از وزیر امور اقتصادی و دارایی پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت بهداشت نسبت به بودجه‌های اختصاص یافته به طرح سلامت اعتراضی کرده یا خیر گفت: نه هیچ اعتراضی نداشتیم. سرانجام این طرح هم خوب خواهد بود.

وزیر بهداشت درباره احتمال ایجاد مشکل در زمینه میزان تامین داروهای خاص در دوران تحریم تاکید کرد: این میزان هیچ تغییری نمی‌کند. نباید در مردم نگرانی ایجاد کرد. شما بارها این سوال را پرسیدید و الان اموری که باید در حوزه سلامت انجام شود در حال انجام است. خواهش می‌کنم اضطرابی ایجاد نکنید. در بیماران خاص هم هیچ تغییری نسبت به گذشته ایجاد نشده است.

انتهای پیام/

R1011158/P1360/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • شکست پس ۲۰۰ روز جنایت | چرا اسرائیل به اهدافش نرسید؟
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟